تعمیر و نگهداری ۲۱ پل عابرپیاده مکانیزه مربوط به بهره‌بردار خصوصی است

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان گفت: تمام مباحث تعمیرات و نگهداری حدود ۲۱ پل از ۳۰ پل عابرپیاده مکانیزه شهر اصفهان به‌ویژه پل عابرپیاده میدان آزادی، بر عهده یک شرکت خصوصی است و تحت پوشش مدیریت نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان قرار ندارد.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص خاموشی و خرابی بعضی از پل‌های عابرپیاده مکانیزه سطح شهر اصفهان اظهار کرد: به‌رغم اینکه عنوان می‌شود شهرداری اصفهان به دلیل هزینه سنگین، برخی از پل‌های عابرپیاده مکانیزه سطح شهر را تعمیر و نگهداری نمی‌کند اما تنها ۹ دستگاه از ۳۰ دستگاه پل عابرپیاده مکانیزه توسط شهرداری نگهداری و تعمیر و مابقی توسط شرکت خصوصی بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: تمام مباحث تعمیرات و نگهداری حدود ۲۱ پل عابرپیاده مکانیزه شهر اصفهان به‌ویژه پل عابرپیاده میدان آزادی، بر عهده این شرکت خصوصی است و تحت پوشش مدیریت نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان قرار ندارد.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: موظف هستیم به‌رغم هزینه‌های بسیار سنگین، تمام پل‌های عابرپیاده مکانیزه‌ای که از شرکت بهره‌بردار تحویل گرفتیم را به نحو احسن تعمیر کنیم و خود را مسئول می‌دانیم که آن‌ها را راه‌اندازی کنیم و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه برای تعمیر و نگهداری تعدادی از پل‌های عابرپیاده مکانیزه که شهرداری اصفهان از شرکت بهره‌بردار تحویل گرفته است، حدود یک میلیارد تومان هزینه پرداخت شده است، تصریح کرد: برای اورهال یک دستگاه پل عابرپیاده مکانیزه بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

توکلی‌پور تصریح کرد: در صدد هستیم تمام پل‌های عابرپیاده مکانیزه را تحت پوشش و تعمیرات شهرداری قرار دهیم و تلاش می‌کنیم تا ۹ پل دیگر را در فاز دوم قرارداد نگهداری و تعمیرات به پل‌های تحت پوشش شهرداری اضافه کنیم، اما چشم‌انداز مدیریت نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان تحت پوشش قرار دادن تمام پل‌های عابرپیاده مکانیزه است.

کد خبر 588036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.