عمر بالا و ساخت غیراصولی، علت فرو ریختن ساختمان مسکونی

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به فروریختن یک ساختمان مسکونی در خیابان الله اکبر خوراسگان در حین گودبرداری ساختمان مجاور آن، گفت: علت فروریختن این ساختمان، عمر بالا و ساخت غیراصولی آن بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوشنگ نظری‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از شهروندان منطقه ۱۵ قصد تخریب ساختمان مسکونی خود را داشت و در تاریخ دوازدهم تیرماه سال جاری مجوز گودبرداری و تخریب این ساختمان را از مدیریت منطقه دریافت کرد.

وی افزود: در مجاورت این ساختمان، ساختمان دیگری که متعلق به همین فرد است وجود داشت که متأسفانه امروز، ۲۲ تیرماه، در اثر گودبرداری ساختمان مجاور، فرو ریخته و منجر به فوت یکی از اعضای خانواده و مصدومیت دو تن دیگر شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بنده همراه با مأموران سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری اصفهان بلافاصله در محل حادثه حاضر شدیم و تا دقایقی قبل که خدمات ایمن‌سازی به طور کامل در محل انجام شد، در مکان مورد نظر حضور داشتیم.

نظری‌پور درخصوص علت وقوع این حادثه، تصریح کرد: قدمت بالای ۳۰ سال و عدم برخورداری از فونداسیون و ستون مناسب، علت فروریختن این ساختمان بوده است.

وی تاکید کرد: درخصوص شرایط جسمانی مصدومان حادثه که در بیمارستان بستری شده‌اند، پیگیری لازم انجام شده و خوشبختانه هر دوی آنها در وضعیت مناسبی به سر می‌برند.

عمر بالا و ساخت غیراصولی، علت فرو ریختن ساختمان مسکونی

عمر بالا و ساخت غیراصولی، علت فرو ریختن ساختمان مسکونی

کد خبر 588017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.