اتفاقات خوبی در مسیر پیشرفت و توسعه پیش‌رو است

فرماندار نائین گفت: در مسیر توسعه و پیشرفت با لطف خداوند، اتفاقات خوبی در پیش است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن فیروزی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نائین، اظهار کرد: در مسیر توسعه و پیشرفت شهر نائین اتفاقات خوبی در پیش است.

وی افزود: در مسیر توسعه و پیشرفت با لطف خداوند، اتفاقات خوبی در پیش است. در بعضی مواقع با کج سلیقگی‌ها و عدم همراهی‌ها و نبود نگاه اقتصادی در تعداد انگشت شماری از مسئولان همراه هستیم که تا حدودی کار را به طول می‌انجامد.هدف تمام مسئولان خدمت خالصانه به مردم است.

فرماندار نائین در این جلسه از زحمات همکاران در شبکه بهداشت و درمان شهرستان نائین تشکر کرد و درخصوص تعطیلی مدارس به دلیل ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: قریب به دو سال بود که به نحوی آموزش و پرورش تعطیل دیده می‌شد و ضربه بزرگی به جامعه‌ی آموزش شهر و کشورمان وارد کرد و این ضربه در نسل‌ها نمایان می‌شود.با این حال تلاش سه برابری معلمین گرامی در این دو سال کاملاً مشهود بود.

فیروزی ضمن توصیه به رعایت شیوه‌نامه‌ها و موازین بهداشتی و زدن ماسک، تصریح کرد: عمل به شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک را به دلیل مبارزه با کرونا به طور کامل ریشه کن نشده است، توصیه می‌کنم و درخواست دارم که شما نیز رعایت شیوه نامه‌ها را به دیگران توصیه و سفارش کنید.

به گزارش ایمنا، در این جلسه به بیان پروژه‌های جاری و مسائل و راه حل‌های حوزه آموزش و پرورش در شهرستان و تعامل با دیگر دستگاه‌ها و تقدیر از سه معلم نمونه منطقه‌ای با اهدای هدایا نیز پرداخته شد.

کد خبر 588011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.