موی‌تای ایران هم از سفر به آمریکا بازماند!

بعد از کاراته و تیروکمان، سه نماینده موی‌تای‌کار ایران در بازی‌های جهانی با صادر نشدن روادید از سوی سفارت آمریکا در ارمنستان حضور در این رقابت‌ها را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درحالی‌که رقابت‌های موی‌تای ورلدگیمز از روز جمعه هفته جاری به میزبانی آمریکا آغاز خواهد شد، به دلیل صادر نشدن روادید از سوی آمریکایی‌ها، ملی‌پوشان کشورمان از حضور در این مسابقات بازماندند.

بازی‌های جهانی ورلدگیمز در بخش موی‌تای از روز بیست‌وچهارم تا بیست‌وششم تیرماه به میزبانی آمریکا در شهر بیرمنگام برگزار خواهد شد و تیم موی‌تای ایران مانند تیم‌ملی کاراته و تیروکمان و به دلیل عدم دریافت ویزای آمریکا، حضور در این مسابقات را از دست داد.

فاطمه نصیری، نادیا اعتمادمقدم و حمیدرضا کردآبادی سهمیه حضور در بازی‌های جهانی آمریکا را از سوی فدراسیون بین‌المللی موتای کسب کرده بودند. تمام اقدامات برای گرفتن ویزا از سوی فدراسیون انجام شده بود.

حتی موی‌تای‌کاران کشورمان ضمن حضور در سفارت آمریکا در ارمنستان، از روز پنجشنبه هفته گذشته منتظر صدور ویزا بودند که به دلیل کارشکنی آمریکایی‌ها ویزا صادر نشد و عملاً دیگر فرصتی برای حضور نمایندگان ایران در این بازی‌ها وجود ندارد.

کد خبر 587982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.