عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ تیرماه

در این بسته خبری از الکترونیکی شدن فرآیند خدمات شهرسازی در سنندج تا خاکسپاری اشتباهی جنازه در خوانسار و اجرای عملیات گسترده حذف علف‌های هرز در ملایر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم

فرآیند خدمات شهرسازی در سنندج الکترونیکی می‌شود

آرش عنبری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سنندج گفت: در راستای ارتقا رضایتمندی شهروندان، فرایند خدمات شهرسازی از حالت سنتی و دستی خارج و در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

خاکسپاری اشتباهی جنازه در خوانسار عمدی نبود

مهدی احمدی، شهردار خوانسار گفت: تحویل اشتباهی جنازه به خانواده‌های متوفی در خوانسار و خاکسپاری یکی از اجساد از روی عمد نبوده است.

اجرای عملیات گسترده حذف علف‌های هرز در ملایر

مجید فرجی، شهردار ملایر از اجرایی شدن عملیات گسترده حذف علف‌های هرز در بوستان‌ها و جنگل‌های شهر توسط سبز بانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در فصل تابستان و به منظور جلوگیری از بروز سوانح ناشی از آتش سوزی خبر داد.

وقوع ۱۶۰ حادثه در شهر سمنان

رضا رهایی، سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع ۱۶۰ حادثه در این شهر طی خرداد ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۶۱ مورد از این حوادث حریق و ۹۹ مورد امداد و نجات بوده است.

بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری نجف‌آباد برای آسفالت معابر

عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد گفت: در بودجه سال جاری، ۱۷۰ میلیارد ریال برای زیرسازی و جدول‌گذاری معابر خاکی و ۸۵۰ میلیارد ریال برای روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر سطح شهر در نظر گرفته شده است.

آغاز به کار طرح محدوده کم‌آلاینده در ساری

عباس اسماعیلی، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ساری گفت: طرح LEZ ( محدوده کم‌آلاینده) منطبق با استانداردها، از اقدامات زیست‌محیطی شهرداری به منظور کاهش میزان آلاینده‌ها است.

قرارگاه جهادی شهرداری گرگان سطح رضایتمندی مردم را افزایش داده است

محمدرضا سبطی، شهردار گرگان گفت: شهرداری به راه‌اندازی قرارگاه جهادی تحول و توسعه محلات به مفهوم بازآفرینی ورود کرده است.

کد خبر 587966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.