پرستویی و خادم، رابط هنرمندان و ورزشکاران با مجمع خیرین کشور

دویست‌وسی‌وهشتمین جلسه مجمع خیرین با حضور رسول خادم و پرویز پرستویی از ورزشکاران و هنرمندان برجسته کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب‌الله بوربور، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور روز چهارشنبه _بیست‌ودوم تیرماه_ در جلسه هیئت مدیرە مجمع خیرین کشور، با تاکید بر هم‌افزایی ظرفیت‌های مؤسسات و ارگان‌های فعال در یک منطقه، جایگاه هنرمندان و ورزشکاران را در جامعه ویژه توصیف کرد و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنها، بر همکاری و همدلی بیشتر این مؤسسات تاکید کرد.

پرویز پرستویی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران در ادامه این نشست آرزو کرد که بر خلاف امروز که بسیاری از افراد کثرت حامیان را افتخار می‌دانند، روزی برسد در هیچ کجای کشور نیازی به حضور و مشارکت خیران نباشد.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی در روستاهای چهار استان سیستان‌وبلوچستان، گلستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی افزود: ما به افرادی کمک می‌کنیم که حتی با دستمزد کم کار کنند و منتظر مساعده نباشند.

رسول خادم، مربی سابق تیم ملی کشتی ایران نیز با اشاره به اشتغال‌زایی برای خانواده‌های کم‌برخوردار در روستاها، بافت گبە، فرش و سوزن‌دوزی را از مشاغلی عنوان کرد کە موسسە، تجهیزات و مواد لازم را در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد و فروش محصولات آنها را تضمین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ممکن است کیفیت بعضی از محصولات تولید شده مطلوب هم نباشد گفت: آنچه اهمیت دارد تقویت روحیه خودباوری و دریافت بسته‌های تشویقی در قبال انجام کار است.

خادم ضرورت ورود ثبت احوال برای حل مشکل روستاییان فاقد شناسنامه و به وجود آوردن شرایط تسهیل فروش محصولات تولیدی خانواده‌ها، برگزاری جلسه با رئیس کمیته امداد، وزیر گردشگری و معاون صنایع دستی را خواستار شد.

در ابتدای جلسه اشکان تقی‌پور، عضو حقیقی مجمع خیرین کشور و مدیرعامل مؤسسه نیک‌گامان جمشید، گزارشی از بازدید میدانی از ۱۱ استان و طرح‌ها و پروژه‌های مصوب با تأمین بودجه توسط خیران خارج از کشور ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، رسول خادم و پرویز پرستویی رابط ورزشکاران و هنرمندان با مجمع خیرین کشور شدند تا از این پس شاهد هم‌افزایی و تعامل بیشتر این گروه‌ها با خیران باشیم.

کد خبر 587894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.