مرکز رویش؛ پاسخی به گفتمان رهبری برای حمایت از اقتصاد خرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شاهد این هستیم که گفتمان مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص حمایت از اقتصاد خرد و مشاغل خانگی در این مرکز جامه عمل پوشانده شد و در این راستا اقدامات بنیادی انجام شده است.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بازدید از مرکز رویش سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد، اظهار کرد: این بازدید با هدف توانمندسازی شهروندان حاشیه شهر مشهد انجام شده است.

وی افزود: در مرکز رویش سازمان بازآفرینی فضاهای شهری اقدامات اثرگذاری در حال انجام است و فعالان این حوزه نیز با اشتیاق و علاقه حرفه مورد نظر را دنبال می‌کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: شاهد بودیم گفتمان مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص مشاغل خانگی، در مرکز رویش سازمان بازآفرینی فضاهای شهری جامه عمل پوشیده و در این راستا اقدامات بنیادی انجام شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم این روند در تمام محله‌ها و مناطق شهری با همراهی سازمان بازآفرینی فضاهای شهری که اقدام بزرگی را عهده‌دار شده است، توسعه و گسترش یابد.

حاجی‌بگلو تاکید کرد: اگر چه عده‌ای از حاشیه شهر به عنوان محلی پر از معضل و مشکل یاد می‌کنند، اما این منطقه در حال حاضر به فرصتی بی‌بدیل تبدیل شده است و می‌توان از آن به نحو مطلوب برای پویایی اقتصاد شهر بهره برد.

کد خبر 587864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.