آنکارا؛ محل اردوی استقلالی‌ها در ترکیه

استقلال هفته آینده برای برپایی یک‌ اردوی ۱۰روزه پیش‌فصل، راهی آنکارا ترکیه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، هفته پیش بود که سفر خارجی استقلال رسانه‌ای و صحبت از برگزاری قطعی اردوی استقلال در کشور ترکیه شد. طبق برنامه‌ای که «ساپینتو» در اختیار باشگاه استقلال قرار داده بود، گفته می‌شد این تیم چهارم مردادماه راهی ترکیه می‌شود تا در یک کمپ مجهز تمرینات خود را دنبال کند.

البته تیم او در تهران نیز برنامه منظمی برای آماده‌سازی دارد به‌گونه‌ای که بازیکنان از صبح تا شب در اختیار باشگاه استقلال هستند و حتی صبحانه را هم طبق زمان‌بندی باشگاه صرف می‌کنند و بعد از برگزاری تمرین صبح به هتل برمی‌گردند، ناهار می‌خورند و برای تمرینات عصر آماده می‌شوند.

درواقع استقلال پیش از سفر به ترکیه اردوی میان‌مدتی را در تهران آغاز کرده و در تلاش است با این حربه بر آمادگی روحی و فنی خود بیفزاید. اگر در اردوی ترکیه بازی‌های تدارکاتی مطلوبی هم در نظر گرفته شود، آمادگی تیمی استقلال تا قبل شروع لیگ به حد قابل قبولی خواهد رسید.

البته زمان‌بندی تمرینات استقلالی‌ها به گونه‌ای است که احتمالاً برای رسیدن به آمادگی سطح استاندارد ۱۰ روز زمان کم می‌آورند اما ساپینتو در تلاش است این عقب‌ماندگی را تا قبل از شروع لیگ جبران کند. یکی از دلایلی که استقلال صبح و بعدازظهر تمرین می‌کند همین است و سرمربی استقلال قصد دارد عقب‌ماندگی را به این شکل جبران کند.

بنابراین همان‌طورکه از قبل اعلام شده بود مسئولان باشگاه استقلال برای اردوی پیش فصل تصمیم گرفته‌اند که این تیم را راهی ترکیه کنند. در همین راستا یکی از مسئولان این تیم به این کشور رفته و مقدمات حضور آبی‌پوشان را فراهم کرده است.

شاگردان ساپینتو طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، یکشنبه هفته آینده بیست‌وششم تیرماه راهی آنکارا می‌شوند و اردوی خود را در این شهر برگزار می‌کنند. مدت اردوی آبی‌پوشان در ترکیه به احتمال زیاد ۱۰ روز خواهد بود.

منبع: ایران ورزشی

کد خبر 587860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.