ذوب‌آهن پیشتاز روز نخست لیگ برتر دوومیدانی

تیم دوومیدانی ذوب‌آهن در روز اول لیگ‌برتر این رشته، عملکرد جالب توجهی داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پایان روز اول نخستین مرحله از بیست‌وششمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور، تیم ذوب‌آهن اصفهان پیشتاز شد و ورزشکاران شرکت‌کننده در این مسابقات پس از یک رقابت حساس و نفس‌گیر، جایگاه خود را در مواد مختلف مشخص کردند.

در جریان روز نخست این رقابت‌ها در ۴۰۰ متر سجاد هاشمی از ذوب‌آهن با ثبت رکورد ۴۷.۹۷ ثانیه در جای نخست ایستاد، در ۱۰ هزار متر پیاده‌روی حمیدرضا زورآوند از ذوب‌آهن با زمان ۴۵:۴۲.۰۹ دقیقه زودتر از رقبای خود به خط پایان رسید.

کیوان قنبرزاده، دیگر ورزشکار ذوب‌آهن در ماده پرش ارتفاع بالاتر از همه پرید و اول شد، در پرش سه گام حمیدرضا کیا و مجتبی زاهدی دو دونده ذوب‌آهن اول و دوم شدند و در ۱۰۰ متر میلاد ناصح‌جهانی دونده ذوب‌آهن دوم شد.

در دیگر ماده‌ها و در ماده ۱۱۰ متر مانع رضا بحرینی پس از دونده تیم نفت در جایگاه دوم قرار گرفت، علی امیریان و امیر زمان‌پور همین عنوان را در هزار و۵۰۰ متر و ۵ هزار متر به دست آوردند.

در این دوره از مسابقات ۲۲۰ ورزشکار ازتیم‌های باشگاهی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، ذوب آهن اصفهان، نفت تهران، عماد تهران، زنیت گیلان، گل‌گهر سیرجان، شهرداری شیراز، عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی، لیانا بوشهر، دنیای دوندگان اصفهان، صنعت مس کرمان حضور دارند که تا عصر امروز در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

کد خبر 587843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.