نگرش «عدالت‌محور» را در عمل محقق می‌کنیم

شهردار کاشان با تأکید بر رویکرد خود برای نهادینه‌شدن شفافیت و مقابله با فساد، تخلف و رانت، گفت: نگرش عدالت‌محور را در میدان عمل محقق می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن بخشنده‌امنیه امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم تیرماه_ در دیدار با امام جمعه راوند با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در توزیع عادلانه امکانات و خدمات، اظهار کرد: گام نخست در تحقق عدالت، شناخت دقیق و از نزدیک مسائل است تا بتوان متناسب با هر نیاز پاسخی درخور به آن داد برای این منظور بازدیدهای میدانی به صورت مستمر در دستور کار قرار گرفت.

وی، حضور میدانی در خیابان کرامت و انجام اقدامات مختلف در بازه زمانی کوتاه در این معبر را نقطه آغاز نگرش عدالت‌محور ذکر کرد و افزود: حسن‌آباد، لتحر، گازرگاه، کوی مفتح و راوند دیگر نمونه‌های این رویکرد است.

شهردار کاشان با اشاره به تعویض کامل چراغ‌های بلوار کارگر، تصریح کرد: چراغ‌های دکوراتیو قرار گرفته شده در محور امیرکبیر را در بلوار کارگر نصب کردیم و در صدد بهسازی معبر در آینده‌ای نزدیک هستیم.

وی خواستار صبر و تأمل برای پاسخ به نیازها در نواحی کم‌برخوردار شد و گفت: برای رفع مشکلات انباشته و برخوردار نبودن طولانی مدت، نیازمند زمان هستیم، چراکه با وجود زحمت‌های فراوان، کارهای بر زمین مانده بسیاری به ویژه در نواحی کم‌برخوردار وجود دارد.

بخشنده‌امنیه با اشاره به ضعف زیرساخت‌ها در کاشان، اظهار کرد: هیچ برنامه مشخص کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدتی برای تقویت و توسعه زیرساخت‌های شهر وجود نداشته است، لذا به دنبال رفع خلاءها از طریق تعریف دقیق و تخصصی پروژه‌های کلان شهری هستیم.

وی با تأکید بر رویکرد خود برای نهادینه‌شدن شفافیت و مقابله با فساد، تخلف و رانت، در خصوص ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری گفت: به عنوان مثال چند سال از بازنشستگی تعدادی از نیروهای انسانی در مجموعه مدیریت شهری می‌گذشت، اما قانون برای آنان اجرا نمی‌شد، اما این اقدام در این دوره محقق شده است.

شهردار کاشان با اشاره به جذب زیاد نیروها در شهرداری کاشان در سالیان گذشته، افزود: با وجود حضور افراد توانمند در مجموعه شهرداری، اما جذب نیرو در موارد متعدد به صورت به‌کارگیری نیروهای تخصصی انجام نشده است، به‌طوری که در حال حاضر با چالش در این حوزه مواجه هستیم.

وی با اشاره به ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان شهرداری در این مدیریت شهری، گفت: به‌روزرسانی و همسان‌سازی پرداخت حقوق را در کنار افزایش تسهیلات رفاهی و ارتقای منزلت کارکنان در این دوره در دستور کار قرار دادیم چراکه معتقدیم نیروی انسانی دارای رضایت و تعلق بالاترین سرمایه برای هر مجموعه‌ای است.

بخشنده‌امنیه با اشاره به مطالبات مطرح شده توسط امام جمعه و مسئولان راوند، بر ضرورت حلمسائل و دغدغه اهالی دارالولایه راوند مبتنی بر نیازسنجی و اولویت‌بندی موضوعات تأکید کرد.

کد خبر 587718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.