قتل مأمور پلیس راهور در زاهدان+جزئیات

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سه سارق مسلحی خبر داد که تحت پوشش مسافر به قتل مسلحانه یکی از مأموران پلیس راهور شهرستان زاهدان، اقدام کرده بودند.

به گزارش ایمنا، سردار احمد طاهری اظهار کرد: در ساعت ۲۲:۱۴ پانزدهم تیرماه درپی اعلام قتل مسلحانه، یکی از مأموران جان برکف پلیس راهور استان توسط چند سارق مسلح در بلوار معلم زاهدان، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد این مأمور جان برکف پلیس استان با خودروی شخصی خود در مسیر برگشت به منزل بوده است و با نیتی انسان‌دوستانه سه جوان را که کنار خیابان منتظر خودرو بودند، برای رساندن به مقصدشان سوار می‌کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این سه جوان در مسیر با تهدید کلت کمری قصد سرقت خودروی شخصی این مأمور پلیس را داشته‌اند که پس از روبه‌رو شدن با مقاومت وی با شلیک دو گلوله او را به قتل رسانده و پیکر بی‌جان او را کنار خیابان رها و خودروی وی را سرقت می‌کنند. همچنین لحظاتی بعد خودروی مسروقه را در مسیر یکی از روستاهای اطراف زاهدان واژگون کرده و از صحنه متواری می‌شوند.

وی تصریح کرد: بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان، مأمور شناسایی و دستگیری سریع قاتلان شدند و در نهایت با تلاش بی‌وقفه پلیس، هر سه نفر عامل این جنایت که سه جوان ۲۱، ۲۲ و ۲۵ ساله بودند شناسایی و روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه داخل مخفیگاه خود در یکی از محلات حاشیه شهرستان زاهدان دستگیر شدند.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده ضمن اقرار به جنایت ارتکابی در تحقیقات تکمیلی پلیس تاکنون به پنج فقره سرقت مسلحانه خودرو، تلفن همراه و اموال شهروندان در سطح معابر عمومی شهرستان زاهدان اقرار کرده‌اند.

منبع: رکنا

کد خبر 587709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.