روتردام میزبان طولانی‌ترین باغ‌نمای هلند

شهروندان روتردامی، طولانی‌ترین "باغ‌نما" را در هلند کاشتند. این باغ ۱۴۲ متر طول دارد و انتظار می‌رود با بهبود تنوع زیستی، خنک کردن ساختمان‌ها و جمع‌آوری آب باران، به مقاومت شهر در برابر تغییرات آب‌وهوایی کمک کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهروندان روتردامی طولانی‌ترین باغ‌نمای هلند را با کاشت انواع گیاهان احداث کردند. سازمان‌دهندگان این ابتکار توضیح می‌دهند که این مکان پر از گیاهان پایدار است که عمدتاً برای تغذیه زنبورها و حمایت از تنوع زیستی محلی انتخاب شده‌اند.

علاوه بر این، قسمت قابل توجهی از باغ مملو از گیاهان خوراکی و عمدتاً انواع دارویی است که افراد حاضر در منطقه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. به این ترتیب، باغ‌نمای جدید به روش‌های مختلف محیط زندگی را بهبود می‌بخشد.

روتردام میزبان طولانی‌ترین باغ نمای هلند

"طولانی‌ترین باغ‌نما" تنها یکی از فضاهای سبز ساخته دست شهروندان است و پیش از این، روتردام میزبان جنبش "هزار باغ‌نما" بوده است که بر اساس آن، شهروندان فضاهای سبز را به شهر اضافه می‌کردند.

با به راه‌انداختن این کمپین، مدیران شهری قصد دارند تا تعاملات اجتماعی بین شهروندان را افزایش دهند، به تنوع زیستی منطقه کمک کنند، با جمع‌آوری آب باران در مصرف آن صرفه‌جویی کنند و باعث خنک شدن منطقه شوند.

روتردام پیش از این نیز میزبان بزرگترین باغ‌بام هلند بوده است. این باغ‌بام، میزبان یک مزرعه هزار متر مربعی روی پشت بام ساختمان Schieblock است.

روتردام میزبان طولانی‌ترین باغ نمای هلند

کد خبر 587690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.