پیش‌بینی بورس فردا ۲۲ تیر ۱۴۰۱+ اخبار لحظه‌ای

برای بازار فردا یک روند متعادل به سمت صعودی را پیش‌بینی می‌کنیم که میزان تغییرات در سطح پنج تا هشت هزار واحد باشد، درصورتی‌که بتواند از محدوده یک میلیون ۴۹۰ هزار واحد عبور کند امید برای بهبود کلیت بازار افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با نگاهی به نمودار شاخص کل شاهد این هستیم که این شاخص تا محدوده یک میلیون ۴۸۰ هزار واحد افت کرد و در نیمه دوم بهبود یافت و از روند منفی بودن بازار کاسته شد، برخی از گروه‌ها مانند خودرویی، پالایشی، خدمات مرتبط با بورس اوراق بهادار و خدمات رفاهی برق به کمک شاخص کل آمدند و از میزان منفی بودن آن کاستند.

براساس ساختار تکنیکال شاخص کل اصلاح تا محدوده یک میلیون ۴۸۰ هزار واحد باعث تکمیل ساختار اصلاحی abc شد، در صورتی که از روز آینده حجم و ارزش معاملات بهبود یابد می‌توان انتظار بازگشت به روند صعودی را برای شاخص کل داشت.

اگر نگاهی به روند ارزش معاملات در هفته‌های اخیر داشته باشیم شاهد کاهش تدریجی ارزش و حجم معاملات هستیم که در بازار امروز به زیر سه هزار میلیارد تومان رسید و حجم معاملات نیز نسبت به روز گذشته کاهش داشت. این موضوع موجب می‌شود که بازار در صورتی که تصمیم به بازگشت داشته باشد، قدرت بالایی در این مسیر نداشته باشد.

برای بازار فردا یک روند متعادل به سمت صعودی را پیش‌بینی می‌کنیم که میزان تغییرات در سطح پنج تا هشت هزار واحد باشد، در صورتی که بتواند از محدوده یک میلیون ۴۹۰ هزار واحد عبور کند امید برای بهبود کلیت بازار افزایش خواهد یافت.

کد خبر 587675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.