رفع مشکلات پیاده‌راه ۱۷ شهریور تهران در اولویت قرار گیرد

نایب رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهروندان و کسبه از شرایط ایجاد شده در خصوص وضعیت خیابان ۱۷ شهریور شکایت دارند و مدیریت شهری باید در صدد رفع این مشکل باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بابایی امروز _سه‌شنبه، بیست‌ویکم تیرماه_ در هفتادوهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درباره پیاده‌راه ۱۷ شهریور، اظهار کرد: مجریان طرح یک روز، این مسیر را پیاده بروند و با شهروندان و اصناف خیابان صحبت کنند، شهروندان و کسبه از وضعیتی که ایجاد شده است شکایت دارند، شهروندان چند سال به شهرداری می‌آمدند و از وضعیت خیابان ۱۷ شهریور شکایت می‌کردند، اما هیچ گوش شنوایی نبود، شهروندان اکنون نیز ناراحت هستند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از شهروندان و کسبه در خیابان ۱۷ شهریور ورشکست شدند، ادامه داد: ۸۰ درصد کسبه خیابان، فروشنده‌های خودرو بودند که ورشکست و دچار تبعات اجتماعی و اقتصادی بسیاری شدند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه ۱۲ و باز کردن این معبر، افزود: شهرداری منطقه ۱۲ کار بسیار صحیحی انجام داده است، چرا که امکان تردد ایمن در این خیابان وجود نداشت، همچنین با توجه به تخریب گسترده معبر شهروندان برای تردد دچار مشکل می‌شدند و شهرداری منطقه ۱۲ این اقدام را انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم از فردی به مقامات قضائی شکایت کنیم، باید متخلفانی را به مقامات قضائی معرفی کنیم که این پروژه شکست‌خورده را اجرا و شهروندان را دچار مشکل کردند.

کد خبر 587645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.