کوچه‌های خاکی منطقه۲ نجف‌آباد آسفالت می‌شود

مدیر منطقه۲ شهرداری نجف‌آباد گفت: ۲۰۰ کوچه و خیابان خاکی در منطقه وجود دارد؛ این معابر با اولویت کوچه‌های خاکی زیرسازی و آسفالت می‌شود.

عباس مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق برآوردهای اولیه حدود ۲۰۰ کوچه و خیابان خاکی منطقه۲ نیازمند مرمت و بهسازی دارد، این عملیات با اولویت کوچه‌های خاکی در حال انجام است و پس از زیرسازی، معابر آسفالت می‌شود.

وی افزود: برای دفع آب‌های سطحی، مشاور استخدام می‌کنیم تا مشکل آب‌های سرریز شده از قسمت کوهستانی منطقه به سمت شهر به صورت اصولی مرتفع شود.

به گزارش ایمنا، شهر نجف‌آباد یکی از شهرستان‌های استان اصفهان است که در رخ غربی اصفهان واقع شده و بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد. طی شش ماه گذشته، ۳۵۰ هزار مترمربع زیرسازی معابر خاکی، ۶۰ هزار مترمربع آسفالت معابر خاکی و ۱۲۰ هزار مترمربع روکش آسفالت معابر فرسوده با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال انجام شده است. در بودجه سال جاری، ۱۷۰ میلیارد ریال برای زیرسازی و جدول‌گذاری معابر خاکی و ۸۵۰ میلیارد ریال برای روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر سطح شهر در نظر گرفته شده است. این پروژه‌ها تا پایان سال تکمیل می‌شود.

کد خبر 587625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.