هوشمندسازی نقطه تحولی در مبارزه با فساد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: مبارزه با فساد، ایجاد شفافیت و هوشمندسازی نقطه تحول اهواز خواهد بود که مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد سراج امروز _سه‌شنبه بیست و یکم تیرماه_ در آئین بهره‌برداری پروژه‌های هوشمندسازی در مدیریت شهری، اظهار کرد: هوشمندسازی موضوع مهمی است که مدیران شهری باید آن را دنبال کنند، در مجموعه شهرداری اهواز این دیدگاه سرلوحه تمام فعالیت‌ها است.

وی افزود: لازم است باور داشته باشیم که هوشمندسازی حرکتی پویا، شتاب‌دهنده و جمعی است؛ مدیران شهری باید روزانه خود را برای خدمات‌دهی به‌روز و کارآمد آماده کنند و نباید منتظر مجموعه ثابت و غیرمتحرک بمانند. دنیا با شتاب بسیاری در حال به روزرسانی است، لذا این شتاب را باید در ادامه مسیر برای توسعه شهر و رفع مشکلات مد نظر داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تاکید کرد: سازمان فاوا به تنهایی نمی‌تواند بار هوشمندسازی را متحمل شود، باید تمام مدیران شهرداری، کارشناسان و افرادی که متولی مدیریت شهری هستند با شتاب، پویا و جمعی به این مسیر ادامه دهند.

وی گفت: هوشمندسازی شهر در مقطعی یک شعار پرطمطراق بود و امروز در دولت سیزدهم و مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر این شعار محقق شده است، مبارزه با فساد، ایجاد شفافیت و هوشمندسازی و ارائه خدمات به مردم مد نظر مدیریت شهری قرار گرفته است. همچنین در ماه یازدهم مدیریت شهری و قبل از پایان سال اول شورای ششم با تلاش شهردار، تیم مدیریت شهری این شعار محقق شد.

سراج اضافه کرد: تفکیک پسماند از مبدا امروز در بسیاری از کلانشهرها محقق شده است، امیدواریم در اهواز نیز با استفاده از اپلیکیشن‌هایی که در کشور اجرا شده است، هر چه سریع‌تر این طرح در اهواز نیز اجرا شود.

کد خبر 587619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.