نمایشگاه دستاوردهای زنان خرم‌آباد برگزار شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد گفت: نمایشگاه عرضه دستاوردهای زنان همزمان با هفته عفاف و حجاب آغاز به کار کرد.

امید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نمایشگاه عرضه دستاوردهای زنان به مدت هفت روز در محل محوطه تاریخی قلعه فلک‌الافلاک با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی، دفتر امور زنان و خانواده استانداری و ستاد عفاف و حجاب استان برگزار می‌شود.

وی افزود: غرفه‌های این نمایشگاه بر محور موضوعاتی همچون صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و محصولات فرهنگی برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد ضمن تاکید بر اهمیت هفته عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی و ورزشی برنامه‌های مختلفی برای ترویج فرهنگ حجاب میان جوانان در دست اجرا دارد. فضاسازی محیطی و ارسال پیام‌های فرهنگی با موضوع حجاب از برنامه‌های سازمان در هفته عفاف و حجاب است.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه دستاوردهای زنان به مناسبت هفته عفاف و حجاب و اعیاد قربان و غدیر از بیست‌ویکم تا بیست‌وهفتم تیرماه در محور صنایع‌دستی، محصولات فرهنگی و مشاغل خانگی برپا می‌شود.

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد در نخستین روز برپایی این نمایشگاه از دستاوردهای زنان واقع در محوطه تاریخی قلعه فلک‌الافلاک بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات سازمان فرهنگی و ورزشی قرار گرفت.

کد خبر 587581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.