تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار شهرداری است

شهردار گلسار گفت: ادامه عملیات اجرایی پروژه‌های نیمه‌کاره و آغاز عملیات پروژه‌های جدید به‌طورویژه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

حمید کیاروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و آغاز پروژه‌های جدید عمرانی از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری در دوره ششم شورای شهر گلسار است، اظهار کرد: عملیات زیرسازی خیابان میانی پارک ۶/۵ هکتاری گلسار آغاز شد.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی شهر گلسار که مدت‌ها به صورت نیمه‌کاره رها شده بود، در فاز اجرایی قرار گرفته است.

شهردار گلسار خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی این شهر همچون تکمیل و بهره‌برداری از پارک ۶/۵ هکتاری، جابه‌جایی تیرهای چراغ برق، زیرسازی و آسفالت خیابان ۳۰ متری امام خمینی (ره)، اجرای پروژه ساختمان شهرداری به صورت فازبندی، روکش آسفالت بلوار ولایت شهر گلسار در سال ۱۴۰۱، طبق برنامه و اولویت‌بندی به عنوان پروژه‌های مهم مجموعه مدیریت شهری با برگزاری آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار در سطح شهر اجرا می‌شود.

کیاروستا گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر گلسار همواره در تلاش است با اجرای پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه، رفاه و آسایش را برای شهروندان فراهم کند.

به گزارش ایمنا، گلسار شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز است؛ این شهر پیش از این سیف‌آباد نام داشت. گلسار از ادغام روستاهای سیف‌آباد، پل کردان و سیدمحله ایجاد شده است.

کد خبر 587550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.