گلایه شهروندان از ریختن پسماند در محدوده زردنجان+ پاسخ مسئولان

ریختن پسماندها مقابل دوربرگردان انرژی هسته‌ای در خیابان مشتاق سوم از سوی برخی از شهروندان، بهداشت محیط منطقه زردنجان را با چالش روبه‌رو کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به اینکه بهداشت محیط، برای شهروندان باید تأمین شود و حفظ محیط زیست نیز امری مهم و ضروری برای شهر و شهروندان آن است، می‌طلبد مسئولان ذی‌ربط به‌طور ویژه نسبت به رفع معضلات این حوزه اقدام کنند.

در این بین تعدادی از شهروندان در تماس با خبرگزاری ایمنا اعلام کردند که ریختن پسماندهای خانگی مقابل دوربرگردان انرژی هسته‌ای در خیابان مشتاق سوم از سوی برخی از شهروندان باعث ایجاد بوی تعفن شده است و بهداشت محیط این منطقه را با چالش روبه‌رو کرده است.

این شهروندان می‌گویند افرادی که در باغ‌های محله زردنجان هستند محلی برای تخلیه پسماندهای خود ندارند و ناچار به ریختن این پسماندها در مقابل دوربرگردان انرژی هسته‌ای هستند و مسئولان برای رفع این چالش باید تمهیداتی در نظر بگیرند، زیرا به دلیل تردد زیاد در این محور، ممکن است آلودگی پسماندها به شهروندان منتقل شود.

مدیریت پسماندها مقابل انرژی هسته‌ای اصفهان، مربوط به شهرداری نیست

بر اساس پیگیری خبرنگار ایمنا، رامین میرعسگری، رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهرداری برای ارائه خدمات هرچه بهتر، اصفهان را به ۱۵ منطقه تقسیم کرد.

وی با بیان اینکه منطقه چهار یکی از مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان است، ادامه داد: این منطقه حدود ۱۳۳ هکتار مساحت دارد و یکی از مناطق شرقی این کلان‌شهر محسوب می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محدوده مناطق شهرداری مشخص است، به سادگی می‌توان محدوده هر منطقه را مشخص کرد، طبق پیگیری‌های انجام شده، محل ریختن پسماندهای خانگی مقابل انرژی هسته‌ای اصفهان در محدوده این منطقه و شهرداری نیست، لذا ریختن این پسماندها باید از دستگاه‌های ذی‌ربط همچون بخشداری مرکزی پیگیری شود.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخگویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

کد خبر 587541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.