آموزش شهروندی به کودکان اولویت سازمان فرهنگی شهرداری کرج است

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج گفت: نمایش عروسکی آموزشی "میشی و درس‌های جنگل" با هدف ارائه آموزه‌های محیط زیستی به کودکان کرجی برگزار می‌شود.

مهدی علی‌مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از برگزاری نمایش‌های عروسکی آموزشی با هدف یادگیری مسائل مختلف برای کودکان کرجی خبر داد و اظهار کرد: کودکان به‌عنوان سرمایه ویژه انسانی در یک شهر و همچنین پایه و اساس یک جامعه هدفمند، باید مورد توجه و آموزش‌های شهروندی برای این قشر حساس، در اولویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: در همین راستا، سازمان فرهنگی شهرداری کرج، اقدام به برگزاری نمایش عروسکی جذاب و آموزشی "میشی و درس‌های جنگل" به صورت رایگان برای عموم مردم خواهد کرد.

سرپرست معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج تصریح کرد: این نمایش از بیست‌ودوم تا سی‌ام تیرماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای کوثر سازمان فرهنگی به نمایش درمی‌آید و علاقه‌مندان به شرکت در این نمایش می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۵۲۲۹۲۳ تماس بگیرند.

علی‌مردانی خاطرنشان کرد: نمایش میشی و درس‌های جنگل با مضمون حفظ محیط زیست اجرا می‌شود و می‌تواند قدم مناسبی در جهت آموزش شهروندی برای موضوع ذکر شده باشد.

کد خبر 587540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.