۲موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در اصفهان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف دو دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز به ارزش ۱۲میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت‌زنی در سطح شهر به دو دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده مشخص شد موتورسیکلت‌ها فاقد هرگونه اسناد قانونی و گمرکی هستند که در این راستا مأموران طی هماهنگی با مقام قضائی اقدام به توقیف آن‌ها کردند، همچنین در این خصوص دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌های سنگین به کشور خاطرنشان کرد: ارزش موتورسیکلت‌های کشف شده از سوی کارشناسان ۱۲ میلیارد ریال تعیین شده است.

بساطی با بیان تأثیر مخرب قاچاق بر اقتصاد کشور بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده شوم و مخرب اقتصادی تأکید و از شهروندان خواست هرگونه اخبار خود را در این خصوص بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 587515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.