راضی به تعدیل نیرو نیستیم

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نیروهای شهرداری با هر عنوانی که جذب شده‌اند باید در همان محل مشغول به کار شوند. راضی به تعدیل نیرو نیستیم اما پرسنل باید در همان محل‌هایی که جذب شده‌اند به کار گرفته شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی منافی، امروز _دوشنبه، بیستم تیرماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به آمادگی شهرداری برای روز عید قربان اظهار کرد: طبق ارزیابی‌های انجام شده از کشتارگاه، عوامل این مجموعه با همکاری سایر دستگاه‌های متولی، در روز عید قربان در حوزه دریافت و نوبت دهی دام‌های سبک و سنگین، بررسی سلامت دام‌ها از نظر بیماری، ذبح بهداشتی و تحویل بهداشتی لاشه‌ها در شرایط ایده‌آل و اقدامات زیادی انجام دادند.

وی گفت: طبق اعلام شهروندان، این مجموعه توانست رضایت مراجعان را کسب کند که حتی امام جمعه نیز در بازدید خود شاهد کارکرد مناسب این مجموعه در روز عید قربان و ذبح شرعی و بهداشتی دام‌ها بود.

استانداری و فرمانداری مخالفتی با کمیسیون توسعه محلی و بازآفرینی شهری ندارند

توحید علی نژاد اصل، در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص رد شدن مصوبه تشکیل کمیسیون مناطق محروم اظهار کرد: استانداری و فرمانداری از نظر قانون مخالفتی با کمیسیون توسعه محلی و بازآفرینی شهری ندارند اما باید مجوزهای لازم از رده‌های بالا به ویژه شورای استان و شورای عالی استان‌ها اخذ شود.

وی با بیان اینکه نظر استاندار برای این موضوع مثبت است، اضافه کرد: هیچ منع قانونی در این راستا وجود ندارد و باید روند قانونی طی شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از وضعیت بافت تاریخی ارومیه و محدوده تعیین شده گفت: هیچ فرد و یا مجموعه‌ای نمی‌تواند در این خصوص تفسیر به رأی کند، چون بافت تاریخی تعاریف خاص خود را دارد و بافتی که هیچ ارزش تاریخی نداشته باشد نباید به نام بافت تاریخی معرفی شود. میراث فرهنگی در تعریف بافت تاریخی و تفکیک آن از بافت فرسوده باید مبتنی بر اصول رفتار کند.

علی نژاداصل افزود: در خصوص نیروی انسانی شهرداری ارومیه در دوره‌های گذشته تعداد زیادی نیرو به نام کارگر جذب شده و الان پشت‌میزنشین هستند، از نظر نیروی انسانی مشکل نداریم اما از نظر نیروی کارگری مشکل داریم.

وی گفت: نیروهای شهرداری با هر عنوانی که جذب شده‌اند باید در همان محل مشغول به کار شوند. راضی به تعدیل نیرو نیستیم اما پرسنل باید در همان محل‌هایی که جذب شده‌اند به کار گرفته شوند.

کد خبر 587507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.