وضعیت دریاچه ارومیه بحرانی است

رئیس کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: وضعیت دریاچه ارومیه بحرانی بوده و شورا از تمام توان خود برای احیای آن استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گلشن نوروزی، امروز _دوشنبه، بیستم تیرماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: شهرداری ارومیه باید نسبت به حمایت از فیلم سینمایی شهید نادر علیزاده اقدام کند.

وی ادامه داد: حمایت از اینگونه پروژه‌ها با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدایی که امنیت امروزمان را مدیون آنها هستیم، جز وظایف مدیریت شهری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی گفت: تصاویر شهدا در سطح شهر، به ویژه در تقاطع شهید مدرس با توجه به فرسودگی آن‌ها در باید اسرع وقت تعویض شود.

وضعیت دریاچه ارومیه بحرانی است

علی مصطفی زاده در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: وضعیت دریاچه ارومیه بحرانی بوده و شورا از تمام توان خود برای احیای آن استفاده می‌کند، همچنین نسبت به روند احیا و فعال نبودن ستاد احیای دریاچه ارومیه انتقاد وجود دارد.

وی ادامه داد: باید مشخص شود که تونل کانی‌سیب با وجود پیشرفت بالای ۹۰ درصد به چه دلیل افتتاح نمی‌شود؟

رئیس کمیسیون، عمران، برنامه‌ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اعضا شورا به عنوان نماینده مردم باید سریعاً از امکانات قانونی خود استفاده کنند.

مصطفی زاده با دفاع از تخصیص بودجه برای تیم داری شهرداری در والیبال اظهار کرد: برخی مؤسسات و شرکت‌های خصوصی برای تبلیغات خود ده‌ها میلیارد تومان هزینه می‌کنند اما برای برند شهرمان و تبلیغ نام ارومیه در عرصه‌های ملی چرا نباید هزینه کنیم؟

کد خبر 587499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.