حسابرسی ۹ سازمان شهرداری ارومیه به غیر از فاوا مردود اعلام شد

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: حسابرسی ۹ سازمان شهرداری به غیر از فاوا مردود اعلام شده و این موضوع برای شورای شهر غیرقابل قبول است چراکه نشان دهند شرایط نامناسب در این سازمان‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی، امروز _دوشنبه، بیستم تیرماه _در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک عید قربان و با تاکید بر رفع موانع و مشکلات پروژه کمربندی اصلی شهر اظهار کرد: باید تکلیف کمربندی را مشخص کنیم و در این راستا باید دستگاه‌های نظارتی برای تداوم پروژه ما را همراهی کنند، همچنین باید از دادستانی، بازرسی، معاونت عمرانی و راه و شهرسازی دعوت کنیم تا تکلیف آن مشخص شود، چراکه هزینه‌های اجرای پروژه بر اثر تأخیر و موانع موجود تاکنون چندین برابر شده است.

وی با بیان تشکر و قدردانی خود از استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: استاندار در پشتیبانی از اعضا شورای شهر نظر بسیار مساعدی دارد، همچنین از نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه سپاسگزارم که حساسیت‌هایشان را به ما اعلام کردند و لازم است در فواصل کمتر به محضرشان رفته و گزارش دهیم، چراکه مسئولان شهر و استان باید در جریان مسائل بوده تا همراهی ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه بر استفاده از ظرفیت مدیران ارومیه‌ای بنیاد مستضعفان و مجموعه شستا تأکید و اضافه کرد: این دو مجموعه به اندازه کل وزارتخانه‌های کشور امکانات دارند و باید از این طریق بتوانیم برای شهر ارومیه بودجه اخذ کنیم.

کریمی گفت: تصمیم شورای شهر ارومیه درست است، در ماده ۱۴ قانون شوراها ذکر شده که شوراها می‌توانند کمیسیون‌ها را کم و اضافه کنند و در این راستا نباید تعلل شود.

وی افزود: با اعلام معاونت شهرسازی، بافت‌های فرسوده علامت‌گذاری شده ولی در شورای عالی شهرسازی تأیید نشده و هرگونه طرحی باید در این شورا تصویب شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: حسابرسی ۹ سازمان شهرداری به غیر از فاوا مردود اعلام شده و این موضوع برای شورای شهر غیرقابل قبول است چراکه نشان دهند شرایط نامناسب در این سازمان‌هاست.

کریمی اضافه کرد: زنده بودن دریاچه ارومیه زنده ماندن ماست و در این خصوص باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم، همچنین دریاچه متولی و بودجه دارد و به تازگی نیز بودجه دیگری برای رسیدگی به وضعیت آن تصویب شده است.

کد خبر 587480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.