استقبال مدیرعامل باشگاه فولاد از حضور نکونام در تیم ملی

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به احتمال حضور سرمربی فولاد در تیم ملی، گفت: اگر تصمیم بر انتخاب نکونام باشد و در صورت موافقت خود او، اولویت با تیم ملی است.

به گزارش ایمنا، در حالی که بعضی از خبرها حاکی از کنار گذاشتن دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی فوتبال ایران و مطرح بودن نام گزینه‌هایی چون جواد نکونام سرمربی تیم فولاد به جای او منتشر شده است، امروز حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد به فدراسیون فوتبال رفت.

گرشاسبی درباره حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: برای بحث حقوقی دو بازیکن به فدراسیون آمده بودم.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان درباره بحث حضور جواد نکونام در تیم ملی ایران تاکید کرد: تا الان چیزی به ما نگفته‌اند. جواد نکونام هم از این موضوع بی اطلاع است.

او در پاسخ به اینکه آیا حاضر است نکونام را در اختیار تیم ملی ایران قرار دهد؟ تاکید کرد: بحث موافقت من نیست. همه جامعه فوتبال بسیج شده‌اند تا به تیم ملی کمک کنند. زمانی که بحث تیم ملی باشد باید همه کمک کنند. اگر تصمیم بر انتخاب نکونام باشد و خودش هم موافق باشد، قطعاً تیم ملی در اولویت است. همه باشگاه‌ها جمع شده‌ایم که یک تیم ملی قوی داشته باشیم.

گرشاسبی درباره احتمال حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال تاکید کرد: تا این لحظه تصمیمی نگرفته‌ام. الان هم برای انجام کارهای حقوقی به فدراسیون آمده‌ام.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان درباره حضور وریا غفوری در لیست خرید فولاد یادآور شد: اسمش در لیست سرمربی است اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم.

منبع:مهر
کد خبر 587425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.