هزینه ۳۵ میلیارد تومانی اجرای پروژه‌های محله‌محور در منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از هزینه ۳۵ میلیارد تومانی اجرای پروژه‌های محله‌محور در این منطقه خبر داد و گفت: در گام نخست برای اجرای این پروژه‌ها، محله‌های حصه و مصلی را مورد توجه قرار دادیم.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در خصوص رسیدگی ویژه به محله‌های اصفهان در قالب پروژه‌های محله محوری مورد تاکید شهردار اصفهان، با توجه به اینکه منطقه ۱۰ شهرداری دارای ۱۷ محله است، در گام نخست برای اجرای پروژه‌های محله‌محور، دو محله حصه و مصلی را به عنوان نقاط ورودی منطقه مورد توجه قرار دادیم.

وی تصریح کرد: برای محله حصه با توجه به اهمیت آن، انجام اقدامات لازم در زمینه زیباسازی، خدماتی، عمرانی، فرهنگی و ترافیکی را مد نظر قرار دادیم و علاوه بر پروژه محله‌محوری، ساماندهی میدان شش‌راه و همچنین تکمیل خیابان شهید رئیسی و میدان ورودی محله حصه را پیش‌بینی کردیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در محله مصلی نیز پروژه‌های زیباسازی، عمرانی، خدماتی، و ترافیکی اجرا خواهد شد، افزود: اعتبارسنجی در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه‌ها ۳۵ میلیارد تومان است که ۶۰ درصد آن برای محله حصه و ۴۰ درصد آن برای محله مصلی پیش‌بینی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با انجام اقدامات مورد نظر در دو محله مورد هدف برای اجرای طرح محله‌محوری، شاهد دگرگونی و افزایش رضایت شهروندان باشیم.

کد خبر 587399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.