اسکو دیگر رفتنی شد!/یک ایرانی جانشین مربی کروات می‌شود؟

شنیده می‌شود برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم‌ملی قطعی شده و باید منتظر اعلام‌شدن جایگزینش در روزهای آتی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از گوشه و کنارها خبر می‌رسد که برکناری «دراگان اسکوچیچ» سرمربی کروات تیم‌ملی فوتبال کشورمان قطعی شده و فدراسیون فوتبال باید سرمربی جدید تیم‌ملی را هرچه زودتر معرفی کند.

چند گزینه داخلی و خارجی برای هدایت تیم‌ملی فوتبال مطرح شده که عنوان شدن نام برخی از آن‌ها بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

از علی دایی، امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام و حتی یحیی گل‌محمدی به‌عنوان گزینه‌های ایرانی جانشینی اسکوچیچ اشاره کرد که با آنان تماس‌هایی نیز برقرار شده است.

همچنین شنیده می‌شود تنها گزینه خارجی مدنظر فدراسیون فوتبال برانکو ایوانکوویچ است که تجربه حضور در جام‌جهانی با تیم‌ملی فوتبال کشورمان را نیز در کارنامه خود دارد.

«کارلوس کی‌روش» که در روزهای اخیر به عنوان نزدیک‌ترین گزینه هدایت تیم ایران مطرح شده بود، هیچ جایی در پروژه تغییر سرمربی تیم‌ملی ندارد و مطرح شدن نام او صرفاً بازی با افکار مردم بوده است. مسئله‌ای که شب گذشته بهرام رضائیان عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در برنامه‌های تلویزیونی گفت.

جلسه بررسی سرمربی تیم‌ملی فوتبال با حضور اعضای هیئت‌رئیسه در حال برگزاری است و به نظر می‌رسد در روزهای آینده خبر برکناری اسکوچیچ منتشر خواهد شد تا با عنوان وی شاید یک ایرانی منصب سرمربیگری تیم‌ملی ایران را برعهده بگیرد.

کد خبر 587377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.