جشن شهروندی سمنانی‌ها در کنار مدیران شهری

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به برگزاری جشن بزرگ شهروندی «شهر من» و حضور گسترده شهروندان سمنانی، گفت: افزایش سطح مشارکت شهروندان، ایجاد فضای شهری لذت‌بخش، زیبا و نشاط آفرین و افزایش برنامه‌های آموزشی و تفریحی از اهداف برگزاری جشن‌های شهروندی است.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری جشن بزرگ شهروندی «شهر من» با حضور گسترده شهروندان سمنانی در کنار مدیران شهری، اظهار کرد: برگزاری این جشن بزرگ در کنار برپایی نمایشگاه مدیریت شهری موجب شد لحظه‌های شاد و متفاوتی برای شهروندان سمنانی رقم بخورد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های هنری ازجمله استندآپ کمدی، هنرنمایی بانوان رزمی کار «کنگ‌فو» خانه ورزش محله فرهنگ، اجرای موسیقی سنتی، برگزاری مسابقه شهروندی و برنامه‌های ویژه کودک در راستای تحقق شهر دوستدار کودک، لحظات شادی را برای شهروندان و کودکان شهر اخلاق فراهم کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی همکاران سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری، مسیر خود را به سمت ارتقای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی، افزایش سطح مشارکت شهروندان و ایجاد فضای شهری لذت‌بخش، زیبا و نشاط‌آفرین پیش ببریم.

نجم تصریح کرد: ارتقای کمی و کیفی دوره‌های آموزشی و ارائه خدمات مناسب و درخور شهروندان سمنان، از اولویت‌های شهرداری در برگزاری جشن‌های شهری است.

به گزارش ایمنا، آئین جشن بزرگ شهروندی «شهر من»، همزمان با برپایی نمایشگاه مدیریت شهری سمنان به مناسبت بزرگداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در پارک شقایق این شهر با حضور شهروندان و مدیران شهری برگزار شد.

کد خبر 587363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.