سفری متفاوت به کویر در اکو کمپ کویری متین آباد

سفر کردن به کویر، ملزومات خاص خود را هم دارد. از به همراه داشتن لباس مناسب کویر و تجهیزات کویر نوردی گرفته تا رزرو اقامت در اقامتگاه‌های کویری. برای اینکه بخواهید تجربه سفر به کویر راحتی را داشته باشید، باید اقامتگاه مناسبی را رزرو کنید.

اکوکمپ کویری متین آباد کاشان، یکی از این اقامتگاه‌هاست.

سفر به کویر را راحت تجربه کنید

مهم‌ترین چیز در سفر به کویر، انتخاب یک اقامتگاه مناسب و راحت است. جاده‌های کویری، معمولاً شما را خسته می‌کنند و نیاز دارید تا در یک اقامتگاه خنک، استراحت کنید. علاوه بر آن برای اینکه بخواهید بدون نگرانی از بابت خستگی و بی‌حالی، مشغول تفریحات کویری و دیدن جاذبه‌های کویر شوید، باید از داشتن اقامتگاه مناسب مطمئن باشید. از طرف دیگر، کویر خطرات خاص خود را دارد. نیش و گزش جانوران کویری، آن‌قدر مهلک است که حتی می‌تواند جان فرد را به خطر بیندازد. در اینگونه از مواقع، اهمیت اقامت در یک اقامتگاه گردشگری مطمئن مشخص می‌شود.

۸ ویژگی اقامتگاه کویری در متین آباد

سفر به کویر با سفر جاده‌ای و شهری تفاوت زیادی دارد. دسترسی شما به بیمارستان و پزشک، مراکز رفاهی و خدماتی، رستوران و فروشگاه و شبکه‌های ارتباطی در سفر به کویر محدود است. اما اکو کمپ متین آباد، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که این اقامتگاه کویری را با دیگر اقامتگاه‌ها متمایز می‌کند:

  1. داشتن تفریحات کویری رایگان مثل رصد آسمان شب، زمین والیبال شنی، زمین بازی کودکان، محوطه مخصوص پیاده روی در کویر و کویر نوردی، بازدید از باغ ارگانیک انار، پسته و دیگر میوه‌های فصلی و بازدید از مزرعه نگهداری از حیوانات
  2. شتر سواری در کویر، دلیجان سواری، دوچرخه سواری در کویر و سالن بازی با پرداخت هزینه
  3. منطقه تحت پوشش تماس ایرانسل و اینترنت همراه اول
  4. داشتن رستوران و فروشگاه مواد غذایی با بالکن
  5. برگزاری رویدادهای مختلف رصد ستارگان، جشنواره آش، جشنواره انار، جشن آب‌دوغ خیار و…
  6. تنوع اقامتگاه‌ها (اتاق، کومه و چادر)
  7. نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری کویری بادرود، نطنز و کاشان
  8. دسترسی آسان به جاده اصلی بزرگراه و آزادراه، ایستگاه راه آهن بادرود و ترمینال و پایانه مسافربری بادرود و کاشان

راهنمای انتخاب بهترین اقامتگاه کویری در متین آباد

در اکو کمپ متین آباد امکان رزرو اتاق در کاروانسرا، کومه در دهکده گلی و چادر وجود دارد. متین آباد در مجموع ۱۴ اتاق دو تخته، ۳ اتاق سه تخته، یک سوئیت چهار تخته، یک اتاق و یک سوئیت پنج تخته، ۱۳ کومه دوتخته، ۸ کومه کفخواب، ۱۵ چادر کوچک کمپی و ۸ چادر خیمه‌ای دارد. هر کدام از این اقامتگاه‌ها، ویژگی‌های خاص خود را دارد. با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و امکانات هر اقامتگاه می‌توانید به دلخواه خود یک یا چند اقامتگاه را رزرو کنید.

رزرو اتاق در کاروانسرا متین آباد

کاروانسرای متین آباد، ظاهری قدیمی و سنتی دارد اما تمامی امکانات آن به روز و جدید است. ساکنین اتاق‌های کاروانسرا، مستقیماً به محوطه پیاده روی در کویر دسترسی دارند. با اقامت در این اتاق‌ها می‌توانید راحتی در سفر به کویر را تجربه کنید. اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق ۵ تخته زاویه، سوییت پنج‌تخته گوشواره و سوییت ۴ نفره شاه‌نشین، اقامتگاه‌های کاروانسرا را تشکیل می‌دهند. به جز سوئیت شاه نشین، سرویس خواب در باقی اتاق‌ها با تخت خواب است. امکاناتی مثل سرویس فرنگی و حمام مستقل، یخچال هتلی، تلویزیون، سشوار، رخت آویز، آیینه هم در این اتاق‌ها وجود دارد.

سفری متفاوت به کویر در اکو کمپ کویری متین آباد

پیاده روی در کویر، دلیجان سواری و رصد آسمان شب در اکوکمپ متین آباد

رزرو کومه در دهکده گلی متین آباد

کومه‌ها در خارج از محیط کاروانسرا قرار دارند. کومه‌های دو تخته، نهایتاً می‌توانند با یک نفر اضافه، رزرو شوند. برای کومه‌های کف خواب هم ظرفیت استاندارد دو نفر و امکان اسکان ۴ نفر اضافه در نظر گرفته شده است. برای تجربه زندگی دور از شهر و همزیستی با طبیعت، انتخاب کومه می‌تواند گزینه جذابی باشد.

رزرو چادر کمپی و خیمه‌ای در متین آباد

برخلاف دیگر اقامتگاه‌های متین آباد، رزرو چادر در فصول سرد و گرم سال حتی با تور کویر امکان پذیر نیست. با وجود اینکه امکان استفاده از فن برقی و کرسی در چادر وجود دارد اما نمی‌توانید از چادر برای اقامت در فصول گرم و سرد سال استفاده کنید. چادرهای کوچک کمپی و بزرگ خیمه‌ای از ۲ تا ۶ نفر را در خود جای می‌دهند. ساکنین چادر باید از سرویس بهداشتی و حمام عمومی اکو کمپ متین آباد استفاده کنند.

نکات رزرو اقامتگاه در اکوکمپ متین آباد

قبل از اینکه بخواهید اقامتگاه کویری مورد نظرتان را در اکو کمپ متین آباد رزرو کنید، نکته‌های زیر را در نظر داشته باشید:

  • برای تجربه زندگی سنتی در کویر و استفاده از کرسی در فصول سرد، باید سوییت پنج‌تخته گوشواره، سوییت ۴ نفره شاه‌نشین، کومه کفخواب و چادر کوچک کمپی و خیمه‌ای را رزرو کنید.
  • اتاق شاه نشین در طبقه سوم کاروانسرا قرار دارد. با اقامت در این اتاق، بهترین دید و منظره را نسبت به دشت متین‌آباد و کویر بادرود خواهید داشت.
  • امکان به هم چسباندن تخت‌های یکنفره و درست کردن تخت خواب توئین (به جز در کومه دوتخته) وجود دارد.
  • هزینه اقامت برای کودکان زیر ۴ سال (بدون خدمات) رایگان است و کودکان ۴ تا ۷ سال، سرویس اضافه نیم‌بها دارند.
  • قلم دور کننده حشرات در فروشگاه متین آباد فروخته می‌شود.
  • امکان پذیرش حیوان خانگی، درست کردن آتش در محوطه و پخت‌وپز در اتاق‌ها، کومه‌ها و چادرها وجود ندارد.

سفری متفاوت به کویر در اکو کمپ کویری متین آباد

رزرو اقامتگاه متین آباد با ۳۰% تخفیف فقط تا آخر تیرماه

رزرو اقامتگاه متین آباد با ۳۰% تخفیف تا آخر تیر ۱۴۰۱

برای رزرو اقامتگاه کویری در متین آباد، می‌توانید از سایت خود مجموعه استفاده کنید. با وجود وسایل سرمایشی و گرمایشی، مشکلی برای اقامت در متین آباد حتی در تابستان و زمستان نخواهید داشت. شما می‌توانید با در نظر گرفتن تعداد نفرات و امکانات هر اتاق، کومه یا چادر، برای ماندن در کویر و دیدن جاذبه‌های گردشگری کویر اقدام کنید. تا آخر تیر ماه می‌توانید با ۳۰% تخفیف در کمپ متین آباد اقامت داشته باشید. شترسواری و دلیجان سواری برای آن دسته از عزیزانی که تا آخر تیر اقامتگاه خود را رزرو می‌کنند، رایگان است. برای مشاهده قیمت و رزرو با تخفیف اقامتگاه، به سایت متین آباد سر بزنید.

کد خبر 587291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.