از سرقت طلا فروشی با اسلحه پلاستیکی تا دستگیری قاتل برادرکش در بروجرد

سرقت طلا فروشی با اسلحه پلاستیکی، اسیدپاشی روی پدر و پسر، مرگ تلخ کارگر در انبار شهرداری، کشف ۴۱ کیلو تریاک در سمیرم، قتل کارگر فضای سبز با اسلحه شکاری و دستگیری قاتل برادرکش در بروجرد را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید:

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیروس صادقی معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب، اظهار کرد: بعدازظهر روز شنبه جوانی ۲۵ ساله با یک اسلحه کلت پلاستیکی به یکی از طلافروشی‌های سرپل ذهاب وارد شد و با ارعاب صاحب مغازه قصد سرقت از این طلافروشی را داشت.

وی افزود: صاحب مغازه با هوشیاری متوجه پلاستیکی بودن اسلحه شده و با سارق درگیر می‌شود که سارق نیز با برداشتن چند تکه مختصر از طلاجات مغازه به سرعت از محل متواری می‌شود و در سرقت خود ناکام می‌ماند.

معاون سیاسی اجتماعی سرپل ذهاب تصریح کرد: پلیس درحال بررسی موضوع است و اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار مأموران پلیس آگاهی انتظامی شهرستان قرار دارد.

اسیدپاشی روی پدر و پسر

سرهنگ حمید افرامن رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، درخصوص یک مورد اسیدپاشی در شیراز، اظهار کرد: شامگاه شنبه درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره اسیدپاشی در خیابان آصف شیراز بلافاصله مأموران نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه مرد ۴۲ ساله به همراه پسر ۱۴ ساله خود مورد حمله موتورسوار ناشناس قرار گرفتند و بر اثر اسیدپاشی از ناحیه صورت و دست دچار صدمه شدند که بلافاصله توسط نیروهای امدادی به بیمارستان امیرالمومنین شیراز انتقال داده شدند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس ادامه داد: تلاش ویژه پلیس و کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای شناسایی عامل اسیدپاسی در دست اقدام است. آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای مأموریت‌ها و وظایف محوله است و خادمان مردم در این مسیر از هیچ تلاشی، دریغ نخواهند کرد.

مرگ تلخ کارگر در انبار شهرداری

سرهنگ مهدی نجفی فرمانده انتظامی شهرستان همدان، اظهار کرد: جسد یکی از کارکنان خدمات شهری شهرداری در انبار حاوی شلنگ و وسایل باغبانی میدان سنگ شیر کشف شد.

وی افزود: به نظر می‌رسد این فرد دو روز گذشته برای گذاشتن وسایل کار خود و استراحت وارد انباری می‌شود و چون حال مساعدی نداشته و کسی هم برای کمک نبوده، همانجا فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه فرد متوفی مسن بوده است، خاطرنشان کرد: علت تامه مرگ هنوز مشخص نیست و جسد به پزشکی قانونی تحویل شده است.

کشف ۴۱ کیلو تریاک در سمیرم

سرهنگ علی قربانپور فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم، اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم با برقراری ایستگاه‌های موقت ایست و بازرسی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری ام‌وی‌ام مشکوک شده و آن را به منظور بازرسی دقیق‌تر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقیف خودرو طی هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی به عمل آمده از آن موفق به کشف و ضبط ۴۱ کیلو و ۶۲۸ گرم تریاک شدند که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ادامه داد: راننده دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد. مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره با جدیت از سوی پلیس دنبال شده و به شهروندان توصیه می‌شود اخبار و اطلاعات خود را پیرامون این موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

قتل کارگر فضای سبز با اسلحه شکاری

حدود ساعت ۱۷ عصر پنجشنبه فرد یا افرادی ناشناس در مقابل یک مرکز فیزیوتراپی در یکی از محلات شهر آبادان اقدام به شلیک از پشت کمر به یک جوان تقریباً ۳۵ ساله که کارگر فضای سبز شهرداری بود می‌کنند که این فرد پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت جان خود را از دست می‌دهد.

با دریافت این خبر بلافاصله مأموران در محل حاضر شدند و موضوع علت این جنایت توسط دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان در دست بررسی است و تلاش برای شناسایی و دستگیر قاتل یا قاتلان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار دارد.

دستگیری قاتل برادرکش در بروجرد

در چند روز گذشته قاتل به هویت معلوم با انگیزه اختلافات قبلی (ملکی) برادر خود را با یک قبضه کلت کمری در یکی از روستاهای اطراف بروجرد به ضرب گلوله به قتل رساند و سپس به محل کار یکی از دوستان برادر خود واقع در مرکز شهر (دفتر ثبت اسناد رسمی) مراجعه و او را نیز با سلاح کمری مجروح کرده بود که پس از انتقال به بیمارستان، به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ مهدی مهدوی کیا فرمانده انتظامی بروجرد، اظهار کرد: درپی وقوع دو فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستاهای اطراف شهر بروجرد و متواری شدن قاتل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تحقیقات مأموران انتظامی شهرستان، مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و در یک عملیات ضربتی قاتل برادر و یک فرد دیگر در کوه‌های اطراف شهرستان بروجرد دستگیر شد.

کد خبر 587209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.