تزریق نکردن واکسن کووید ۱۹، مانع حضور دو بازیکن آبی پوش در آمریکا

درحالی که چلسی آماده حضور در تور پیش‌فصل آمریکا می‌شود،‌ دو بازیکن این تیم به علت عدم تزریق واکسن کرونا، از سفر به ایالات متحده باز ماندند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انگولو کانته و روبن لوفتوس چیک به دلیل وضعیت مبهم واکسیناسیون کووید، با چلسی برای تور پیش فصل خود به ایالات متحده سفر نخواهند کرد. قوانین ورود به ایالات متحده می‌گوید که همه بازدیدکنندگان بالای ۱۸ سال، به استثنای شهروندان آمریکایی و سایر استثنائات محدود، باید در برابر ویروس دوبار واکسینه شوند.

باشگاه چلسی با اعلام ترکیب ۲۹ نفره بازیکنانی که با تیم‌های شارلوت در لوس آنجلس و رقیب لیگ برتری یعنی آرسنال، در فلوریدا به مصاف هم خواهند رفت، این خبر را تأیید کرد.

تست کووید -۱۹ لوفتوس چیک در آگوست سال گذشته مثبت شد، در حالی که کانته، ملی پوش فرانسوی تست مثبت خود را قبل از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس در ماه بعد، مثبت اعلام کرد.

توماس توخل، سرمربی تیم در آن زمان گفت که نمی‌دانست چند تن از بازیکنانش واکسینه شده‌اند و اگرچه او تزریق این واکسن را انجام داده است، دیگران را مجبور به انجام این کار نمی‌کند. چلسی شنبه سفر به آمریکا کند و قبل از اولین بازی خود یک هفته را در یک کمپ تمرینی در لس آنجلس سپری خواهد کرد.

کریستین پولیسیچ بازیکن آمریکایی به عنوان چهره مهم این سفر توسط توماس توخل نام برده می‌شود و این لیست البته که شامل نام‌های میسون مانت، کای هاورتز، ریس جیمز و تیاگو سیلوا نیز می‌شود.

بن چیلول، مدافع چپ و کالوم هادسون اودوی وینگر، که هر دو بخش‌های زیادی از فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست دادند، در ترکیب ۲۹ نفره قرار گرفتند که سه بازی را در ایالات متحده انجام می‌دهند که از ۱۶ جولای آغاز می‌شود.

چلسی که فصل گذشته در لیگ سوم شد، فصل جدید را با سفر به اورتون در ۶ آگوست آغاز خواهد کرد.

کد خبر 587179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.