شهر رویاها با تخفیف ۳۰ درصدی بسته خانواده، آماده ارائه خدمت به مردم است

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مردم شریف اصفهان و گردشگران می‌توانند با آغاز عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم از طریق دنبال کردن صفحه اینستاگرامی مجموعه شهر رویاها از تخفیف ۳۰ درصدی بسته خانواده بازی‌های این مجموعه بهره‌مند شوند.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم، پیرامون برنامه‌های مراکز گردشگری این مجموعه در ایام امامت و ولایت، اظهار کرد: در راستای یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان که بهبود شرایط تفریحی مردم و ارتقا سطح کیفیت زندگی مردم و جامعه است، این شرکت ویژه برنامه تخفیفی‌ای را از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم برای شهروندان و مردم شریف در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت داشتن عید قربان و عید غدیر برای مسلمانان و مردم ایران، افزود: از جمله ویژگی‌های ابرسازه‌ها و مراکز تفریحی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان، بهره‌مندی کامل خانواده‌ها از این مراکز است به گونه‌ای که مجموعه‌های تفریحی گردشگری صفه، تله‌کابین، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها سالانه میزبان چندین هزار نفر از خانواده‌ها است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به مجموعه شهر رویاها به عنوان محل تفریحی پرمخاطب و مورد استقبال خانواده‌ها، در تشریح طرح تخفیفی ویژه عید قربان تا غدیر، تصریح کرد: مردم اصفهان و گردشگران می‌توانند با دنبال کردن صفحه اینستاگرامی dreamsland_isfahan و با نشان دادن آن به گیشه خرید بلیت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم از تخفیف ۳۰ درصدی بسته کامل بازی‌های مجموعه تفریحی شهر رویاها بهره‌مند شوند.

وی پیرامون زمان دقیق برگزاری این طرح تخفیفی گفت: طرح تخفیفی عید سعید قربان تا غدیر خم از تاریخ ۱۹ تیر الی ۲۷ تیر ۱۴۰۱ آغاز و ادامه خواهد داشت.

ساکت تصریح کرد: از آنجایی که رسالت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان در مسیر باهم بهتر بودن است، در این ایام مبارک و فرخنده برای مسلمانان، با تمام توان آماده ارائه خدمت به شهروندان و گردشگران در مراکز تفریحی گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان هستیم.

کد خبر 587176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.