دی یونگ به ۱۰ دلیل پیشنهاد منچستریونایتد را رد می‌کند!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ یکشنبه نوزدهم تیر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

میرر:

* بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، فرانکی دی یونگ، هافبک بارسلونا، انتقال تابستانی به منچستریونایتد را با فهرستی از ۱۰ دلیل برای پیوستن به این باشگاه، به طور کامل رد کرده است.

* ارلینگ هالند پس از تأیید رسمی به عنوان بازیکن ۹ جدید منچسترسیتی، قول داده است که به گلزنی‌های پی در پی خود ادامه دهد.

* به نظر می‌رسد لوکاس توری را بخشی از برنامه‌های میکل آرتتا در آرسنال باشد زیرا او به تور پیش فصل این باشگاه در ایالات متحده دعوت شده است.

سان:

* میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، احتمال انتقال یوری تیلمانز هافبک لستر به جمع توپچی‌های لندنی را رد کرده است.

دی یونگ به ۱۰ دلیل پیشنهاد منچستریونایتد را رد می‌کند!

* رافینیا مهاجم لیدز به بارسلونا ۴۸ ساعت فرصت داده است تا قرارداد خود را نهایی کند زیرا چلسی به دنبال تلاش برای انتقال او به استمفوردبریج است.

* بر اساس گزارش‌ها، منچستریونایتد به جذب توماس استراکوشا، بازیکن آزاد بازار نقل و انتقالات، برای جانشینی دین هندرسون در پست دروازه بانی، نزدیک شده است.

* بد اساس گزارش‌ها، تیم فوتبال نیوکاسل یونایتد در حال بررسی پیشنهادی برای جذب جک هریسون، وینگر لیدز یونایتد است.

دی یونگ به ۱۰ دلیل پیشنهاد منچستریونایتد را رد می‌کند!

* میلان، غول سری آ، در حال پیشروی در مذاکرات برای جذب "چارلز دی کتلره" از تیم بروخه بلژیک، هدف لیدز یوناید است.

* تونی بلوم، رئیس باشگاه برایتون فاش کرد که هیچ پیشنهادی برای مارک کوکورلا، مدافع ستاره تیمش دریافت نکرده است. این درحالی است که منچسترسیتی شدیداً خواهان جذب بازیکن سابق بارسلونا است.

* آرنات دانجوما، مهاجم ویارئال، شانس پیوستن به وستهام را در تابستان امسال رد کرد و مشخص نیست چه برنامه‌ای برای آینده فوتبالی خود دارد.

دی یونگ به ۱۰ دلیل پیشنهاد منچستریونایتد را رد می‌کند!

تلگراف:

* باشگاه‌های بزرگ در سراسر اروپا تمایلی به جذب بازیکنان لیگ برتری که واکسن کووید را تزریق نکرده‌اند، ندارند، زیرا امکان ابتلای سایرین به بیماری‌های عفونی هم وجود دارد.

اکسپرس:

* برایان برابی، مهاجم تیم فوتبال لایپزیگ، پیش از این، به تمایل خود برای پیوستن به اریک تن هاخ در منچستریونایتد اشاره کرده است، این درحالی است که او فصل گذشته طی یک دوره قرضی در آژاکس، بسیار تأثیرگذار بود.

* طبق گزارش‌ها، آژاکس به منچستریونایتد گفته است که باید پیشنهاد خود را بالاتر ببرد و دوباره آن را مطرح کند تا با مدافعش، لیساندرو مارتینز به توافق برسد.

* اگر ماتیاس دی لیخت، مدافع میانی یوونتوس، تابستان امسال از انتقال به استمفوردبریج برای رفتن به بایرن مونیخ خودداری کند، چلسی به خوبی می‌تواند منتفع شود، زیرا آبی‌ها از احتمال حضور دایوت اوپامکانو در تیم مطلع شده‌اند.

سان اسکاتلند:

* بر اساس گزارش‌ها، سلتیک پیشنهادی حدود ۱۲۵۰۰۰ پوندی برای جذب دیلن رید، بازیکن تیم فوتبال سنت میرن ارائه کرده است.

کد خبر 587162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.