رافینیا از لیست لیدز خط خورد؛ مقصد بارسلونا یا چلسی؟

رافینیا وینگر لیدزیونایتد که مورد توجه بارسلونا و چلسی قرار گرفته، از لیست تیمش برای تور آماده سازی پیش فصل، خط خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رافینیا، ستاره لیدز برای تور پیش فصل تیمش در میان خبرهایی مبنی بر انتقال احتمالی تابستانی، از لیست خارج شد.

این بازیکن برزیلی در ماه‌های اخیر با انتقال به بارسلونا مرتبط بوده است، در حالی که تیم لیگ برتری چلسی به عنوان یکی دیگر از مقصدهای احتمالی مطرح شده است. آرسنال نیز به دنبال این وینگر بود، اگرچه شانس آنها برای جذب او در هفته‌های اخیر به واقع، کمتر و کمتر شده است.

هیچ معامله‌ای تاکنون انجام نشده است، اما به نظر می‌رسد امیدهای رافینیا برای رقم زدنن انتقالش بیشتر شده است زیرا باشگاه لیدز تأیید کرد که او اردوی آمادگی پیش فصل آنها، حضور نخواهد داشت.

آخرین خبر درخصوص رافینیا چیست؟

لیدز قرار است برای یک تور پیش فصل استرالیا سفر کند. این تیم لیگ برتری، در سه بازی دوستانه به مصاف بریزبن رور، استون ویلا و کریستال پالاس می‌رود تا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ آماده شود.

جسی مارش، سرمربی تیم، ۲۶ بازیکنی را که به همراه سایر اعضای تیم به استرالیا سفر خواهند کرد، معرفی کرد و رافینیا از لیست حذف شد، و در حالی که ستاره تیمش کنار گذاشته شده است، مارش خرید جدید (تایلر آدامز) را وارد تیم کرده است. این ملی پوش آمریکایی طی قراردادی به ارزش ۲۰ میلیون پوند (۲۴ میلیون دلار) این هفته به تیم ملحق شد.

آیا رافینیا لیدز را ترک خواهد کرد؟

رسانه‌ها اخیراً گزارش دادند که شفافیت در مورد آینده رافینیا به دلیل اختلاف نظر بین این بازیکن و باشگاه متوقف شده است. مقصد مورد علاقه رافینیا، بارسلونا است، اما لیدز ترجیح می‌دهد پیشنهاد چلسی را بپذیرد.

رسانه‌ها این هفته تأیید کردند، بارسا پیشنهاد خود را برای او بهبود بخشیده است و مایل است با پیشنهاد ۶۰ میلیون پوندی (۷۲ میلیون دلار) چلسی مطابقت داشته باشد، اما رافینیا اولتیماتوم ۴۸ ساعته برای آبی اناری‌ها داده است تا مراحل امضای قرارداد را به پایان برساند.

کد خبر 587156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.