بسته اینترنت همراه اول ویژه اعیاد قربان تا غدیر + مکالمه

هدیه همراه اول به‌مناسبت فرارسیدن عید قربان تا غدیر قابل فعال‌سازی شد. این اپراتور برای تمام مشترکان خود هدیه ویژه‌ای شامل بسته اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول به مناسبت دهه ولایت (عید قربان تا غدیر) یک بسته ترکیبی با تخفیف ویژه به مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان خود ارائه کرد.

جزئیات بسته اینترنت و مکالمه دهه ولایت همراه اول

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» بسته ترکیبی ده روزه دو گیگابایت اینترنت + ۲۰۰ دقیقه مکالمه (درون شبکه و ثابت) با قیمت ۱۰,۰۰۰ تومان را خریداری و فعال کنند.

مشترکان سیم‌کارت های انارستان نیز می‌توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» بسته ترکیبی ده روزه دو گیگابایت اینترنت + ۲۰۰ دقیقه مکالمه (درون شبکه و ثابت) با قیمت ۸,۵۰۰ تومان را خریداری و فعال کنند.

این بسته‌های ترکیبی از ساعت ۰۰:۰۰ یکشنبه _نوزدهم تیرماه_ تا ۲۳:۵۹ _دوشنبه بیست و هفتم تیرماه_ قابل خرید و استفاده هستند.
گفتنی است امکان فعالسازی بسته از طریق اپلیکیشن «همراه من» نیز فراهم شده و امکان فعال‌سازی همزمان این بسته با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی وجود دارد.

کد خبر 587093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.