عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ تیرماه

در این بسته خبری از تخفیف عوارض شهرداری میامی تا برپایی پایگاه عرضه بهداشتی دام زنده و افزودن ۴۰ هکتار به باغات شهری خوانسار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تخفیف ۲۵ درصدی پرداخت به موقع عوارض شهرداری میامی

علیرضا رهبری، شهردار میامی از اجرای طرح تشویقی اِعمال ۲۵ درصد تخفیف در پرداخت عوارض خبر داد و گفت: شهروندانی که تا پایان هفته جاری برای پرداخت عوارض خود اقدام کنند، مشمول تخفیف می‌شوند.

اجرای طرح هوشمندسازی تفکیک پسماندهای خانگی در قزوین

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از اجرای طرح هوشمندسازی تفکیک پسماندهای خانگی از درب منزل در آینده نزدیک خبر داد.

برپایی پایگاه عرضه بهداشتی دام زنده

محمود بهرامی، سرپرست شهرداری دماوند از استقرار پایگاه عرضه دام زنده با هدف متمرکز شدن فروش دام همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان در دماوند خبر داد.

افزودن ۴۰ هکتار به باغات شهری خوانسار

مهدی احمدی، شهردار خوانسار گفت: در طرح جامع شهر نسبت به طرح هادی ۳۰ هکتار از مناطق مسکونی را کاهش داده‌ایم و به جای آن باغ اضافه شده است و در کل چیزی حدود ۴۰ هکتار به باغات شهر اضافه کرده‌ایم.

خیابان بسیج قشم رفع سد معبر شد

میرداد میردادی، شهردار قشم گفت: خیابان بسیج قشم با همکاری دادستان و دستور قضائی به طور کامل رفع سد معبر شد.

روکش و لکه‌گیری ۳۵ هزار مترمربع از معابر ملایر

مجید فرجی، شهردار ملایر با اشاره به اهمیت نگهداری و توسعه زیرساخت‌های شهری، گفت: بر همین اساس در سال جاری بیش از ۳۵ هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی شهر ملایر آسفالت شده است.

جانمایی ۵ نقطه در شهر بجنورد برای عرضه بهداشتی دام

جواد حمیدی، شهردار بجنورد از جانمایی پنج محل در مرکز استان برای عرضه بهداشتی دام خبر داد.

اجرای نورپردازی در رفسنجان با پرده نمایش «پوینت‌لایت»

سیدمجتبی میرزمانی، سرپرست اداره سیما و منظر شهرداری رفسنجان گفت: پرده نمایش «پوینت‌لایت» برای زیبایی بصری و اعلان مناسبت‌های مختلف در شهر رفسنجان نصب و راه‌اندازی شده است.

کد خبر 587086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.