پوشش ترافیکی مکان‌های برگزاری دعای روز عرفه و نماز عید قربان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از پوشش ترافیکی مکان‌های برگزاری دعای روز عرفه و مصلی اصفهان به منظور روان‌سازی ترافیکی، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: محدودیت ترافیکی در سطح شهر اصفهان به مناسبت روز عرفه اجرا نخواهد شد اما پوشش ترافیکی به منظور روان‌سازی در سرتاسر مکان‌های برگزاری مراسم روز عرفه وجود خواهد داشت.

وی با تاکید بر رعایت حقوق سایر شهروندان توسط رانندگان وسایل نقلیه، افزود: شهروندان از پارک کردن خودرو خود جلوی درب منازل و پارک دوبل خودداری کنند و همکاری لازم را با عوامل پلیس راهور در سطح شهر و استان اصفهان داشته باشند تا بدون مشکل ترافیکی خاصی مراسم به پایان برسد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: عوامل پلیس راهور از ساعات اولیه برگزاری مراسم تا پایان مراسم در مکان‌های مذکور حضور دارند و مکان برگزاری دعای عرفه نظیر چهارراه عسگریه، حسینیه رضوی، خیابان ابن‌سینا، گلستان شهدا و حسینیه رباط و خیابان‌های منتهی به آنها، تحت پوشش قرار دارد.

وی با اشاره به نماز روز عید قربان، خاطرنشان کرد: در روز عید قربان مکان برگزاری نماز عید که مصلی شهر اصفهان است نیز از ابتدای شروع مراسم تا پایان آن، تحت پوشش ترافیکی قرار دارد.

کد خبر 587085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.