۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
آغاز فینال فصل سوم عصر جدید

فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید، امشب با پخش فینال، پی‌ گرفته خواهد شد. قاضی و داور نهایی برای قهرمانی و مقام‌های دوم تا ششم این مسابقه بینندگان برنامه هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه عصر جدید، شش فینالیست فصل سوم عصر جدید، کم‌سن و سال‌ترین فینالیست‌هایی هستند که این رقابت تلویزیونی در تمام ادوار، به خود دیده است.

با شروع اجرای هر فینالیست، دو راه رای‌دهی که شامل کد دستوری و اپلیکیشن ۷۸۰ است، زیرنویس و اعلام خواهد شد. کدهایی که دقیقاً همان کدهای رأی‌گیری مرحله نیمه‌نهایی این فینالیست‌ها است.

بینندگان این برنامه تا بیست‌وپنجم و بیست‌وششم تیرماه که روزهای پخش زنده برنامه اعلام نتایج خواهد بود، می‌توانند استعداد محبوب خود را به قهرمانی برسانند. هرکس می‌تواند از هر دو راه، به بیشتر از یک فینالیست رأی دهد.

ستیلا و آنیسا از شیراز و بوشهر در رشته آکروبات نمایشی و هوایی، پیمان ابراهیمی از درچه اصفهان در رشته استندآپ کمدی، احسان یاسین از کاشان در رشته خوانندگی، ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان در رشته دوبله، علی طولابی از کوهدشت لرستان در رشته خوانندگی و گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین از استان‌های مختلف ایران در رشته ورزش باستانی رقیبان مرحله نهایی هستند.

انتخاب قهرمان مسابقه و رده‌بندی بین شش فینالیست، همه با رأی‌گیری مردمی خواهد بود و با توجه به آرای مرحله نیمه‌نهایی، پیش‌بینی می‌شود این سری یکی از سخت‌ترین فینال‌های عصر جدید با رقابتی بسیار نزدیک باشد.

نتیجه نهایی و قهرمان فصل سوم عصر جدید با اجرای احسان علیخانی، در شب عید غدیر مشخص خواهد شد.

کد خبر 587057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.