مسلمانان بر وحدت و مقاومت بیفزایند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: بنابراین مسلمانان وظیفه دارند در برابر دشمن مقاومت کنند و دشمن را به خوبی بشناسند و بهتر به دیگر بشناسانند و بر وحدت و مقاومت خود بیفزایند.

حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج بیت الله الحرام که در صحرای عرفات قرائت شد، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل فرصتی با عنوان برائت از مشرکان ایجاد کردند و رهبر معظم انقلاب هم آن رادنبال کردند تا در این راستا پیامی به حجاج بیت الله الحرام داده شود.

وی ادامه داد: در این پیام سه موضوع در زمینه وضعیت دنیای امروز، وظیفه مسلمانان و نیز موقعیت کنونی مطرح می‌شود که باید از این موقعیت حداکثر استفاده را ببریم.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امسال با وجود فروکش کردن کرونا حجاج ایرانی با تعداد محدود فرصت شرکت در حج را پیدا کردند، تصریح کرد: از این رو فرصتی شد تا ۴۰ هزار ایرانی در بین یک میلیون حجاج دنیای اسلام خود را نشان دهند و ابراز وجود کنند و مراسم طواف و برائت از مشرکان را به جا بیاورند.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری به مناسبت روز برائت از مشرکان پیامی ارسال و اعلام کردند که امروز مسلمانان در دنیا بروز و ظهور بیشتری دارند و ابراز وجود بیشتری می‌کنند و خود را نشان می‌دهند. دشمن هم در مقابل آن‌ها به ویژه آمریکا و اسرائیل روزهای افول و فرود خود را می‌بیند و سال به سال متزلزل‌تر می‌شود.

اکرمی ادامه داد: بنابراین مسلمانان وظیفه دارند در برابر دشمن مقاومت کنند و دشمن را به خوبی بشناسند و بهتر به دیگر بشناسانند و بر وحدت و مقاومت خود بیفزایند.

به گفته وی، مسلمانان می‌توانند به برکت قرآن، اهل بیت، اتحاد و وحدت در جهان بیشتر خود را نشان دهند و بر صلابت و شخصیت خود بیفزایند.

کد خبر 587050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.