توجه به ایجاد شفافیت رویکرد شورای ششم شیراز

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: باتوجه به رویکرد و سیاست شورای ششم مبنی بر شفافیت برای اولین بار برنامه پیشنهادی شهرداری در سایت شورای اسلامی شهر و شهرداری بارگذاری خواهد شد تا شهروندان از جزئیات آن آگاهی یابند.

سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به رویکرد و سیاست‌های شورای ششم مبنی بر ایجاد شفافیت و جلب مشارکت‌های مردمی از جمله معتمدان محلی و نخبگان جامعه ضمن توجه به نوآوری و خلاقیت در ارائه خدمات شهری، برای اولین بار، برنامه پیشنهادی شهرداری ارائه شد.

وی ادامه داد: این برنامه در خصوص اهداف کمی و عملیاتی برنامه پنج ساله در سایت شورای اسلامی شهر و شهرداری بارگذاری و نسبت به دعوت از نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه و افراد با تجربه جهت ثبت نظرات و پیشنهادات و انتقادات، سازنده‌شان در خصوص این برنامه اقدام خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: جزئیات این اقدام در روز دوشنبه بیستم تیرماه با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و سایر مسئولان ذی‌ربط اعلام خواهد شد تا شهروندان از جزئیات این طرح مهم آگاهی یابند.

کد خبر 587048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.