لزوم ایجاد اشتغال برای بانوان از اهداف مدیریت شهری شیراز

رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مهارت‌آموزی، پشتیبانی و ایجاد شرایط اشتغال‌زایی برای بانوان از جمله اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری شیراز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود زارعی امروز _شنبه، هجدهم تیرماه_ با حضور در همایش توانمندسازی بانوان که در سالن همایش‌های شهر برگزار شد، اظهار کرد: مهارت‌آموزی، پشتیبانی و ایجاد شرایط اشتغالزایی برای بانوان از جمله اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری شیراز است.

وی ادامه داد: به صورت جدی از موضوع توانمندسازی بانوان حمایت خواهیم کرد، چرا که نیاز واقعی زنان در شرایط فعلی اشتغال و کارآفرینی است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: هدف مدیریت شهری خودکفایی زنان سرپرست خانوار در حوزه اشتغال‌زایی است.

وی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز بر این باور است که با کمک به سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی می‌توان کارآفرینی اجتماعی را تقویت کرد و به سرانجام رساند.

به گزارش ایمنا، در این همایش معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری و معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و نمایندگان گروه‌های جهادی و امور بانوان حضور داشتند.

کد خبر 587042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.