عبادی‌پور: عملکرد من بی‌احترامی به کسی نبود!

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: برخی از بازیکنان ایران جوان و کم‌تجربه هستند و بازی کردن برای نخستین‌بار در لیگ ملت‌ها برای آن‌ها دشوار است. افتخار می‌کنم که کنار ملی‌پوشان والیبال ایران بازی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران شنبه _هجدهم تیرماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ در دوازدهمین و آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها به مصاف صربستان می‌رود و برای صعود به مرحله نهایی حتماً باید این تیم را شکست دهند. میلاد عبادی‌پور درباره مسابقه مقابل اسلوونی، اظهار کرد: بازی سختی داشتیم و البته مسابقه بسیار مهمی هم بود زیرا نقشی اساسی در صعود به مرحله بعدی این مسابقات داشت. هر دو تیم سعی داشتند با انگیزه بالایی در این مسابقه بازی کنند.

وی با بیان این‌که در ست اول هر دو تیم، والیبال را در سطح بالایی ارائه کردند، تصریح کرد: تیم ایران در ست نخست، سرویس‌های بسیار قدرتمند تیم اسلوونی را به خوبی کنترل کرد؛ همچنین در بخش سرویس نیز عملکرد خوبی داشتیم، اما درعین‌حال فکر می‌کنم سه فرصت در توپ‌های برگشتی را از دست دادیم ولی از توپ‌های اول خود به خوبی استفاده کردیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: برد مهمی مقابل اسلوونی کسب کردیم و باید این پیروزی را به همه بازیکنان، اعضای کادر فنی و مردم ایران تبریک بگویم. اگر بخواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم، بازی مقابل صربستان نیز برایمان مهم است البته برد مقابل اسلوونی مهم‌تر بود زیرا دو تیم در جدول شرایط تقریباً یکسانی داشتند.

عبادی‌پور درباره انگیزه‌اش برای برد به ویژه در ست سوم مسابقه با اسلوونی، گفت: خیلی خوشحالم که با انگیزه کامل بازی کردم. عملکرد من بی‌احترامی به کسی نبود، فقط احساسات بود. در طول بازی با لهستان هم بازیکنان ایران این احساسات را داشتند و به دفعات مقابل تیم‌های زیادی در دنیا با انرژی بازی کردیم.

وی با بیان این‌که برای تیم اسلوونی به دلیل این‌که بازیکنانی عالی دارند، احترام قائل است خاطرنشان کرد: تمام آن‌ها را می‌شناسم، واقعاً تیم فوق‌العاده‌ای هستند و می‌دانم تیم اسلوونی کار سختی در قهرمانی مردان جهان پیش رو دارد زیرا میزبان هستند.

عبادی‌پور تصریح کرد: شب گذشته یک بازی خیلی خوب با اسلوونی داشتیم و این تیم دوباره نشان داد چه بازیکنان خوبی دارد. اسلوونی می‌تواند تمام تیم‌های دنیا را تحت فشار قرار دهد. افتخار می‌کنم که شانس این را داشتم تا مقابل این تیم و بازیکنان فوق‌العاده اسلوونی بازی کنم.

وی با اشاره به عملکرد تیم ایران مقابل اسلوونی، گفت: یک‌بار دیگر به بازیکنان ایران تبریک می‌گویم به این دلیل که در حال رشد هستند و اگر بخواهیم بازی اول مقابل چین را با مسابقه برابر اسلوونی مقایسه کنیم، بازیکنان نشان دادند که واقعاً رشد کردند. برخی از بازیکنان ایران جوان و کم‌تجربه هستند و بازی کردن برای اولین بار در لیگ ملت‌ها برای آن‌ها دشوار است. افتخار می‌کنم که کنار ملی‌پوشان والیبال ایران بازی می‌کنم.

کد خبر 587011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.