اسناد عادی شهرداری شیروان ساماندهی می‌شود

مدیرکل دفتر مرکزی حراست و پدافند غیرعامل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ساماندهی اسناد در شهرداری شیروان از روز سه‌شنبه _بیست‌ویکم تیرماه_ آغاز خواهد شد و همزمان در شهرهای دیگر استان‌های خراسان رضوی و شمالی با اولویت شهرهای با قدمت بیشتر نیز این کار صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، حمیدرضا موفق با تشریح مفاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان اسناد و کتابخانه ملی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اظهار کرد: در زمان حاضر نیاز به گردآوری و نگهداری تاریخچه اسناد شهرداری‌های کشور برای آیندگان و امکان استفاده پژوهشگران و دانشجویان است.

وی افزود: ساماندهی اسناد در نیشابور نیز در هفته گذشته شروع شده و مراحل نهایی آن باقی مانده است و در سبزوار نیز اسناد در حال تفکیک برای ساماندهی است.

عین‌الله احمدی، شهردار شیروان نیز با تشریح اقدامات این شهرداری در حوزه اسناد، گفت: با توجه به ضرورت تحقق مفاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سازمان اسناد و کتابخانه ملی، مبنی بر ساماندهی اسناد در شهرداری‌های کشور شامل اوراق، مراسلات، دفاتر، پرونده‌ها، نقشه‌ها، فیلم‌ها و عکس‌ها توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور از روز سه‌شنبه _بیست‌ویکم تیرماه_ عملیات ساماندهی اسناد در شهرداری شیروان با همکاری، تبادل و اشتراک منابع اطلاعاتی بین سازمان ملی اسناد و کتابخانه‌های منطقه شرق کشور و شهرداری شیروان آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کتابچه تاریخ شهرداری‌های استان خراسان شمالی با محوریت شهرداری شیروان تدوین و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

کد خبر 586957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.