ضرورت فرهنگ‌سازی برای جمع‌آوری پسماند خشک

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقداماتی برای جمع‌آوری پسماند خشک انجام شده است که امیدواریم توسعه یابد تا بتوانیم فرهنگ جمع‌آوری پسماند خشک را با خدمات و تسهیلاتی که ایجاد می‌کنیم در سطح شهر گسترش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری، اظهار کرد: شهرداری تهران توانمندی‌های بالا و تجربیات خوبی دارد و نمایشگاه‌های جذابی را راه‌اندازی کرده است، اما شهروندان در بسیاری از مواقع اطلاعی از برگزاری زمان نمایشگاه ندارند و نمی‌دانند چه اقداماتی در طول روز در حوزه شهر در حال رخ دادن است، لذا لازم است در حوزه اطلاع‌رسانی برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود.

وی ادامه داد: تمام موضوعات مانند حمل‌ونقل، هوشمندسازی و خدمات شهری را باید به شهروندان گزارش داد تا بدانند که شهر زنده و در طول ۲۴ ساعت در حال فعالیت است.

رئیس هوشمندسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدوارم دوره بعدی نمایشگاه نشان دهد که مدیریت شهری از چه نقطه‌ای به چه نقطه‌ای رسیده تا شهروندان بدانند چه زحماتی کشیده شده است و چه اقداماتی باید در آینده انجام شود.

وی با اشاره به اقداماتی که در حوزه پسماند انجام می‌شود، خاطرنشان‌کرد: اقداماتی برای جمع‌آوری پسماند خشک انجام شده است که امیدواریم توسعه یابد تا بتوانیم فرهنگ جمع‌آوری پسماند خشک را با خدمات و تسهیلاتی که ایجاد می‌کنیم در سطح شهر گسترش دهیم.

کد خبر 586932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.