جانشین‌های احتمالی رونالدو در منچستریونایتد را بشناسید!

درحالی که کریستیانو رونالدو درخواست جدایی از منچستریونایتد را دارد، اسامی مختلفی برای جانشینی او مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیشنهاد کریستیانو رونالدو برای جدایی و انتقال در این تابستان می‌تواند منچستریونایتد را مجبور به تغییر ناگهانی برنامه‌هایش کند. ملی پوش پرتغالی پس از اعلام عزم خود برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا، از باشگاه خواسته است تا هر پیشنهاد رضایت بخشی را بپذیرد.

یونایتد اصرار دارد که او برای فروش نیست و انتظار دارد که او ۱۲ ماه پایانی قراردادش را در اولترافورد بگذراند، اما غیبت او در سفر آنها برای تور تایلند و استرالیا به دلایل خانوادگی بر ابهامات پیرامون آینده او می‌افزاید، و اگر او در متقاعد کردن یونایتد برای فروش موفق باشد، اریک تن هاخ را مجبور می‌کند تا برنامه‌های خود را برای جذب یک مهاجم مرکزی درجه یک برای ۱۲ ماه، تغییر دهد.

در حالی که یونایتد داروین نونز را هدف قرار داده بود، شکست آنها در شکست دادن لیورپول برای جذب مهاجم اروگوئه ای، باعث شد که آنها تصمیم بگیرند تا تابستان آینده منتظر بمانند تا به دنبال جایگزینی مناسب برای رونالدو باشند.

یکی از بزرگترین مسائل، بودجه‌ای است که باید روی سایر بخش‌های تیم متمرکز شود. حدود ۵۵ میلیون پوند (۶۵ میلیون دلار) برای جذب هدف اصلی نقل‌وانتقالاتی، فرنکی دی یونگ، مورد نیاز است.

یونایتد امیدوار است آنتونی، وینگر آژاکس را با حدود ۵۰ میلیون پوند (۶۰ میلیون دلار) به خدمت بگیرد و هم تیمی اش، لیساندرو مارتینز، ممکن است حدود ۴۰ میلیون پوند (۴۸ میلیون دلار) قیمت داشته باشد.

برای جذب مهاجمی که برای جایگزینی رونالدو لازم است، مبالغ هنگفتی لازم است، در حالی که فقدان گزینه‌های معتبر در بازار موضوع دیگری است

برای جذب مهاجمی که برای جایگزینی رونالدو لازم است، مبالغ هنگفتی لازم است، در حالی که فقدان گزینه‌های معتبر در بازار موضوع دیگری است.

در نتیجه، اگر تن هاخ نتواند ستاره خود را برای ماندن یک فصل دیگر متقاعد کند، باید راه حل های دیگر را بسنجد.

جانشین‌های احتمالی رونالدو در منچستریونایتد را بشناسید!

پائولو دیبالا

سولسشر در سال ۲۰۱۹ بازیکن ملی پوش آرژانتینی را می‌خواست، اما این انتقال به دلایل متعددی انجام نشد و یونایتد به دلیل مطالبات دستمزدی او قید پائولو را زد، در حالی که دیبالا نیز به صراحت اعلام کرد که می‌خواهد در یوونتوس بماند. در همان تابستان، پیشنهاد یونایتد توسط اریکسن رد شد، او اکنون با قراردادی سه ساله به عنوان بازیکن آزاد موافقت کرده است.

آیا این می‌تواند تابستانی باشد برای بازگشت به سمت اریکسن؟ به خصوص که دیبالا هم آزاد خواهد بود.

جانشین‌های احتمالی رونالدو در منچستریونایتد را بشناسید!

هری کین

مدت‌هاست که در لیست سران شیاطین سرخ است، او گزینه محبوب یونایتدها است و دقیقاً مشخصات بازیکنی برای پر کردن جای خالی شده توسط رونالدو خواهد بود.

کین فصل گذشته می‌خواست به سیتی بپیوندد، اما تاتنهام محکم ماند و از فروش او امتناع کرد

بسیار بعید است که دنیل لوی، رئیس تاتنهام، اکنون برای فروش با سود بیشتر آماده باشد، به ویژه پس از اینکه کونته آنها را به لیگ قهرمانان اروپا رسانده است.

همچنین قابل بحث است که آیا کین یونایتد را شرط بهتری برای دستیابی به جاه‌طلبی نهایی خود برای جام‌های بزرگ می‌داند.

جانشین‌های احتمالی رونالدو در منچستریونایتد را بشناسید!

نیمار

یکی دیگر از بازیکنانی که یونایتد سال‌ها دنبالش بوده است. نایب رئیس سابق، اد وودوارد، ناامید بود تا بازیکن برزیلی را به اولدترافورد بیاورد، اما نشانه‌های کمی از تمرکز جانشین او، ریچارد آرنولد، بر روی چنین خریدهایی وجود دارد.

همچنین تردیدهای جدی در مورد اینکه آیا او برای سیستم "گگن پرس" تن هاخ مناسب است یا خیر وجود دارد. در این زمینه‌، او بسیار شبیه رونالدو است، اما جذب او در اولین پنجره نقل و انتقالاتی آرنولد به عنوان نایب رئیس جدید، حرکتی دیدنی خواهد بود.

جانشین‌های احتمالی رونالدو در منچستریونایتد را بشناسید!

تامی آبراهام

دوران حرفه‌ای خود را در ایتالیا با رم زیر نظر ژوزه مورینیو روشن کرد و فصل گذشته ۲۷ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند.

در میان هواداران چلسی این احساس وجود داشت که او خیلی زود رها شد - و گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است که او می‌تواند پوشش طبیعی کین باشد.

هنوز در مورد پایان او در بالاترین سطح سوال وجود دارد - و اینکه آیا او می‌تواند فرم سری آ خود را در لیگ برتر تکرار کند یا خیر.

جانشین‌های احتمالی رونالدو در منچستریونایتد را بشناسید!

دومنیک کالورت لوین

یکی دیگر از استعدادهای نوظهور، امیدوار است که کین را برای جایگاه اصلی خود در تیم انگلیس به چالش بکشد. در بهترین حالت، او می‌تواند برای مدافعان بسیار آزار دهنده باشد، صرفاً برای اثبات اینکه می‌تواند یک گلزن قهار باشد.

با این حال، بعید است که اورتون او را در همان تابستانی که ریچارلیسون تیم را ترک می‌کند، به فروش برساند.

جانشین‌های احتمالی رونالدو در منچستریونایتد را بشناسید!

مارکوس راشفورد

او امیدوار است که در نهایت موقعیت ثابتی را برای خود در خط حمله یونایتد ایجاد کند، پس از اینکه دید که پیشرفتش به دلیل جابجایی بیش از حد توسط مدیران مختلف با مشکل مواجه شده است.

اگر رونالدو برود و جایگزینی برای او پیدا نشود، با وجود ترجیح دادن نقشی در سمت چپ خط حمله سه نفره، راشفورد هراس دارد که از او خواسته شود در پست مهاجم نوک قرار بگیرد.

جانشین‌های احتمالی رونالدو در منچستریونایتد را بشناسید!

آنتونی مارسیال

او برای تحت تأثیر قرار دادن تن هاخ در پیش فصل آماده شده است، اما اگر نتواند جایگزین رونالدو شود، می‌تواند خود را در موقعیتی قدرتمند بیابد و جایگاهی خوب در ترکیب شیاطین سرخ داشته باشد.

آنتونی درخشش‌هایی را نشان داده است که یونایتد را متقاعد کرده است که او می‌تواند فوق ستاره بعدی فوتبال فرانسه باشد.

مارسیال مسلماً بهترین فصل خود را زیر نظر لوئیس فن خال پشت سر گذاشت. حالا آیا هلندی دیگری می‌تواند او را به بهترین فرم خود بازگرداند؟

کد خبر 586913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.