هدف نقل‌وانتقالاتی بارسلونا به یوونتوس پیوست!

تیم فوتبال یوونتوس اعلام کرد برای مدت یک فصل با آنخل دیماریا به توافق رسیده و او را به خدمت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوونتوس بالاخره مراحل جذب «آنخل دیماریا» را نهایی کرد. این وینگر پس از اتمام قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل، مدت‌ها با اخبار و حواشی انتقال به تیم تورینی مرتبط بود.

بارسلونا نیز علاقه‌مند به جذب بازیکن ملی‌پوش آرژانتینی بود، علاقه‌ای که توسط خود دیماریا متقابلاً وجود داشت اما اکنون او حضور در سری آ را انتخاب کرده است.

مدت قرارداد دیماریا با یوونتوس چقدر است؟

دیماریا با امضای قراردادی یک ساله با یوونتوس موافقت کرده و در تابستان ۲۰۲۳ از این تیم جدا خواهد شد. مذاکرات با تیم ایتالیایی به طول انجامید زیرا باشگاه می‌خواست با او یک قرارداد طولانی‌تر ببندد، اما مرد سابق منچستریونایتد مشتاق بود فقط یک فصل دیگر را در اروپا سپری کند و قبل از بازگشت به آرژانتین برای پیوستن به روزاریو سنترال، جایی که دوران حرفه‌ای او شروع شد، حرفه‌اش در اروپا را پایان دهد.

او اخیراً گفت: با روزاریو سنترال صحبت نمی‌کنیم، اما ایده من بازگشت به آنجا است. همه رؤیای رفتن به اروپا را دارند، من قبلاً به آن رسیده‌ام. اکنون رؤیای من این است که برگردم، اما می‌خواهم این کار را با احساس خوبی انجام دهم.

جام جهانی در راه است و بازگشت به فوتبال آرژانتین شما را از این نظر محدود می‌کند، مگر اینکه به ریورپلاته یا بوکا جونیورز بروید، معمولاً شانسی برای حضور در تیم ملی ندارید. می‌خواهم مسیر را در اروپا تا انتها ادامه دهم، اما احساس می‌کنم باید به آرژانتین برگردم.

چرا دیماریا یوونتوس را به بارسلونا ترجیح داد؟

دیماریا مذاکراتی با بارسا داشت، اما از پیشنهاد آن‌ها راضی نبود. با این حال این بازیکن ۳۴ ساله متقاعد شده بود که پیشنهاد یووه سودمندتر است و ماه گذشته موافقت کرد که به تورین برود.

او به ESPN گفت: یووه بزرگ‌ترین باشگاه ایتالیا است و یکی از تیم‌هایی است که به من علاقه‌مند است. اکنون در حال تأمل هستم، اما روی تعطیلات و خانواده تمرکز می‌کنم.

پنجره نقل و انتقالات یوونتوس چگونه پیش می‌رود؟

دیماریا اولین ورودی جدید به یوونتوس در این تابستان شلوغ است. بیانکونری یک قرارداد دیگر را تکمیل کرد و خرید فدریکو کیزا به طور قرضی از فیورنتینا در نهایت به شکل دائمی خریداری شد، اما همه چیز در حال شتاب گرفتن است و یووه قرار است در روزهای آینده یک خرید جدید دیگر را اعلام کند زیرا پل پوگبا آماده بازگشت به باشگاه ایتالیایی از منچستریونایتد است.

هدف نقل انتقالاتی بارسلونا به یوونتوس پیوست!

پوگبا پس از پیوستن به یونایتد در سال ۲۰۱۲، چهار سال را در یووه سپری کرد، اما در سال ۲۰۱۶ با یک قرارداد سنگین به اولدترافورد بازگشت.

قرارداد او با یونایتد در تابستان امسال به پایان رسید و اکنون تصمیم گرفته تا با یووه به لیگ برتر ایتالیا برگردد.

ضمن اینکه، مذاکرات با رم در مورد انتقال نیکولو زانیولو، مهاجمی که ممکن است تا ۵۰ میلیون یورو (۴۳ میلیون پوند / ۵۳ میلیون دلار) هزینه داشته باشد، ادامه دارد و جلسات مشابهی با ناپولی در مورد در دسترس بودن مدافع کالیدو کولیبالی برگزار شده است.

با این حال احتمالاً به خریدهای بیشتری نیاز است، زیرا تیم ماسیمیلیانو آلگری با از دست دادن تعداد زیادی از بازیکنان بزرگ خود روبه‌رو است.

پائولو دیبالا و فدریکو برناردسکی هر دو پس از پایان قراردادشان باشگاه را ترک کردند، درحالی‌که جورجیو کیه لینی و داگلاس کاستا به ترتیب به صورت رایگان به تیم‌های MLS LAFC و LA Galaxy در لیگ کشور آمریکا پیوستند.

مریح دمیرال به آتالانتا فروخته شد و رولاندو ماندراگورا به فیورنتینا در سری آ پیوست، درحالی‌که انتقال قرضی آلوارو موراتا از اتلتیکو مادرید دائمی نشد.

فروش‌ها ممکن است تمام نشده باشد، زیرا ماتیاس دی‌لیخت هم خواهان جدایی است و چلسی علاقه خاصی برای جذب مدافع هلندی دارد، اگرچه آن‌ها باید با بایرن مونیخ رقابت کنند.

این مدافع میانی خرید ارزان قیمتی نخواهد بود، زیرا یووه حدود ۱۲۰ میلیون یورو (۱۰۳ میلیون پوند / ۱۲۴ میلیون دلار) طلب کرده است.

کد خبر 586908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.