امیدوارم عنوان قهرمانی را تکرار کنیم/مدیریت ایرانی‌ها در AFC ضعیف است!

«راجع‌به تیم سفیرگفتمان چیزی نمی‌دانم، فقط اطلاع دارم که از لیگ یک سقوط کردند و به لیگ دسته دوم رفتند که با خرید سهمیه سپاهان به لیگ برتر آمدند. این تیم یک‌سری بازیکن قدیمی قرچک را به خدمت گرفته و به‌عنوان یک تیم بی‌تجربه‌ در لیگ برتر فوتسال شناخته می‌شود.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد و طبق روال، خود را برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کرد. آن‌ها عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشتند و تعدادی بازیکن هم جذب کردند، اما با اعلام AFC این رقابت‌ها به دلیل انصراف میزبانی امارات برای چندمین بار به تعویق افتاد که اعتراض جامعه فوتسال ایران را به همراه داشت.

شاگردان کشاورز بعد از لغو مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، حدود یک ماه پیش تمرینات خود را شروع کرده و یک اردو در اردبیل و دوبازی دوستانه برگزار کردند. بازی نخست این تیم در فصل جدید مقابل تیم سفیر گفتمان است که با سقوط به لیگ دسته دوم فوتسال، سهمیه سپاهان را خریده و به لیگ برتر راه یافته است.

سعید احمدعباسی فصل گذشته با بیشترین گل زده، آقای گل لیگ برتر فوتسال شد و علی مروتی بعد از این بازیکن در جایگاه دومین گلزن لیگ قرار گرفت و برای فصل جدید هر دو بازیکن در گیتی‌پسند قرار دارند. خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی با احمدعباسی داشته است که در ادامه می‌خوانید:

تمرینات گیتی‌پسند چطور می‌گذرد؟

حدود دو ماه است که تمرینات را زیر نظر کادر فنی و بدن‌ساز خوبمان (مؤمنی)، شروع کردیم و مصدومی نداریم. بدن بازیکنان آماده است و در مدت باقی مانده تا شروع لیگ روی کارهای تاکتیکی و فنی کار می‌کنیم.

بازی‌های دوستانه‌ای چطور بود؛ آیا سطح تیم مقابل در این رقابت‌ها تفاوتی دارد؟

بازی‌های دوستانه برای هماهنگی تیم خوب است، اما هرچه به لیگ نزدیک‌تر می‌شویم باید این بازی‌ها مقابل تیم‌های سطح بالا باشد تا محک جدی بخوریم.

سال گذشته آقای گل شدید و مروتی دومین نفری شد که بیشترین گل زده را داشت و امسال باهم در یک تیم قرار دارید، آیا این موضوع باعث رقابت می‌شود؟

علی مروتی بازیکنی خوب و توانمند است که امسال به تیم گیتی‌پسند اضافه شده است. باید همه بازیکنان به یکدیگر کمک کنیم تا تیم قهرمان شود، رقابت فقط در زمین است و همه باهم برادر هستیم.

بازی افتتاحیه بین تیم‌های گیتی‌پسند و سفیر گفتمان است، پیش‌بینی شما از این بازی چیست؟

راجع به تیم سفیر گفتمان چیزی نمی‌دانم فقط اطلاع دارم از لیگ یک سقوط کرده و به لیگ دسته دوم رفتند که با خرید سهمیه سپاهان به لیگ برتر آمدند. این تیم یکسری بازیکن قدیمی قرچک را به خدمت گرفته که تیم بی‌تجربه‌ای در لیگ برتر فوتسال شناخته می‌شوند. بازی سختی داریم، اما گیتی‌پسند برای قهرمانی بسته شده که نباید در زمین خود به هیچ تیمی باج دهیم.

امیدوارم عنوان قهرمانی را دوباره تکرار کنیم/مدیریت ایرانی‌ها در AFC ضعیف است!

سال گذشته باشگاه سپاهان در لیگ برتر فوتسال تیم‌داری کرد که باعث انگیزه بین جوانان اصفهانی شد، راجع به منحل کردن این تیم توضیح می‌دهید؟

سال گذشته اولین سالی بود که سپاهان در فوتسال تیم‌داری کرد، هدایت این تیم برعهده افضل یکی از بهترین مربیان ایران بود و با بازیکنان جوان نتیجه خوبی گرفتند که امسال می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند و برای قهرمانی بجنگند زیرا نام بزرگ سپاهان را داشتند. فکر می‌کنم منحل شدن این تیم از ناکارآمدی مدیران است که به جوانان این شهر خیانت کردند.

در پایان سال گذشته مصدومیتی داشتید، درحال‌حاضر وضعیت شما چگونه است؟

مصدومیت عجیب و شدیدی داشتم، دو ماه درگیر آن بودم که با فیزیوتراپی درد را آرام و با تقویت، خودم را سرپا کردم.

گیتی‌پسند سال گذشته قهرمان لیگ برتر شد و بازیکنان این تیم خود را برای جام باشگاه‌ها آماده می‌کردند که لغو این مسابقات اعلام شد، نظر شما راجع به این موضوع چیست؟

این هم به خاطر مدیریت ضعیف افرادی است که از ایران در AFC و کمیته فوتسال حضور دارند؛ می‌شد این رقابت‌ها هم مانند دیگر رشته‌ها برگزار شود، اما مدیریت ضعیف است. حدود دو سال است که مسابقات آسیایی برگزار نمی‌شود و این برای فوتسال ایران خوب نیست.

فصل گذشته لیگ برتر فوتسال چه کمبودهایی داشت که برای سال جاری باید برگزار شود؟

لیگ ایران جز پنج لیگ برتر فوتسال دنیا است که از نظر فنی لیگ خوبی داشتیم، اما از نظر مدیریت تماشاگر نتوانست وارد سالن شود که ضعف بزرگی بود.

دفاع از قهرمانی سخت‌تر از قهرمانی است، برای فصل جدید چه برنامه‌ای دارید؟

بله دفاع از قهرمانی خیلی سخت است اما تیم تجربه دارد، کادر قوی است و کشاورز هم تجربه این شرایط را دارد که امیدوارم عنوان قهرمانی را دوباره تکرار کنیم.

کد خبر 586901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.