آتش سوزی شیطان کوه ۲ مصدوم برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان گفت: در حادثه شیطان کوه لاهیجان (آبشار)، دو نفر از آتش‌نشانان این سازمان از ناحیه مچ پا و سوختگی ناشی از حریق مصدوم و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سیداحمد میربشیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین جزئیات حادثه آتش‌سوزی شیطان کوه لاهیجان، اظهار کرد: آتش‌سوزی قسمتی از شیطان کوه لاهیجان در ساعت ۱۳:۴۰ امروز جمعه_ هفدهم تیرماه به مرکز عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۳۰ نیروی آتش‌نشان به همراه هشت خودرو اطفای حریق و سه دستگاه تانکر آبرسان از ایستگاه‌های یک و دو به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان خاطرنشان کرد: با تلاش آتش‌نشانان حریق شیطان کوه (آبشار) بعد از چهار و نیم ساعت با استفاده از ۱۲۰ هزار لیتر آب به طور کامل مهار شد.

میربشیری تصریح کرد: در این حادثه دو نفر از آتش‌نشانان از ناحیه مچ پا و سوختگی ناشی از حریق مصدوم و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که در حال حاضر حال عمومی آنها مساعد است.

وی با بیان اینکه اکنون محل حادثه آتش‌سوزی کاملاً توسط آتش‌نشانان پاکسازی شده است، گفت: با نگهبانان شهرداری لاهیجان در دور استخر شیطان کوه هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا در صورت مشاهده حریق بلافاصله به مرکز عملیات سازمان آتش و خدمات ایمنی اطلاع دهند تا آتش‌نشانان با حضور به موقع در محل حادثه از گسترش حریق جلوگیری کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان با بیان اینکه علت آتش‌سوزی توسط یک تیم کارشناسی در دست برسی است و به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود، افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان در حال حاضر با ۴۶ نیروی ستادی و عملیاتی و بکارگیری هشت خودرو اطفای حریق سبک و سنگین، یک خودرو امداد و نجات و اطفای حریق، سه تانکر شش هزار لیتری و یک تانکر ۱۲ هزار لیتری آبرسان در سه ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 586900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.