حمله ۶ سگ ولگرد به خبرنگار بابلی

یک فعال رسانه‌ای بابلی مورد حمله شش سگ ولگرد قرار گرفت و در اثر این حمله از ناحیه پا دچار شکستگی شد.

به گزارش ایمنا، جواد حیدری فعال رسانه‌ای شهرستان بابل شب گذشته مورد حمله چند سگ ولگرد قرار گرفت و در این باره، اظهار کرد: شب گذشته برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت با دوچرخه به تالاب نیلوفر آبی رفتم که مورد حمله چند سگ ولگرد قرار گرفتم.

وی با بیان اینکه بارها پیش آمد که در مسیر راه مورد حمله سگ‌ها قرار بگیریم، افزود: شب گذشته در حال دوچرخه سواری بودم که شش سگ ولگرد به من حمله می‌کنند و تعادل من برهم خورد و از دوچرخه به زمین افتادم که این امر باعث شکستگی چند نقطه از پا شد.

این فعال رسانه‌ای و خبرنگار ورزشی بابل اضافه کرد: شدت جراحت به گونه‌ای هست که پزشکان گفتند عمل جراحی باید روی پایم صورت بگیرد.

وی ادامه داد: وقتی من به بیمارستان آمدم به گفته پرسنل بیمارستان شهید بهشتی بابل چهارمین حمله سگ بود که امروز در این شهر رخ داده و باعث صدمه افراد شده بود.

حیدری گفت: واقعاً جای سوال دارد که چرا هیچ توجهی به مسئله جمع‌آوری سگ‌ها نمی‌شود، باید در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی و رفاهی حفظ سلامت جان مردم در اولویت باشد.

وی افزود: اکنون به گونه‌ای شده است که بعد از نیمه‌شب امکان تردد در شهر به دلیل وجود سگ‌های ولگرد وجود ندارد، امیدواریم هرچه زودتر شهرداری تا قبل از رخ دادن اتفاق بدتر اقدامی انجام دهد.

منبع: فارس

کد خبر 586874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.