محمد علی‌نژاد به سپاهان پیوست/تمدید محمد کریمی با طلایی‌پوشان

وینگر سرعتی فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک به تیم فوتبال سپاهان پیوست و همچنین سیدمحمد کریمی هافبک خلاق طلایی‌پوشان قراردادش را به‌مدت دو سال با این تیم تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه فعالیت‌های باشگاه سپاهان ور نقل‌وانتقالات تابستانی، امشب طلایی‌پوشان از دو اقدام جدیدشان رونمایی کردند و بدین ترتیب یک بازیکن جدید به این تیم پیوست و یک بازیکن نیز قراردادش را با سپاهان تمدید کرد.

بر این اساس، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از بررسی عملکرد سه سال گذشته و آنالیز بازی‌های محمد علی‌نژاد بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک، طی درخواست و با تایید وی و جلسه با مدیرعامل و هیئت‌مدیره، علی‌نژاد با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال سپاهان پیوست.

وینگر جدید تیم فوتبال سپاهان سال گذشته در تیم آلومینیوم اراک نقش موثر و تاثیرگذاری داشت و از ارکان اصلی تیم ایرالکویی‌ها بود.

این بازیکن سرعتی که توانایی بازی در هر دو پست وینگر چپ و راست را دارد، سابقه بازی در تیم‌های ملوان، سایپا، نفت مسجد سلیمان، مس کرمان و آلومینیوم اراک را در کارنامه دارد.

محمد علی‌نژاد به سپاهان پیوست/تمدید محمد کریمی با طلایی‌پوشان

همچنین سیدمحمد کریمی هافبک جنگنده و با اخلاق سپاهان به درخواست ژوزه مورایس سرمربی این تیم و جلسه با مدیرعامل و هیئت‌مدیره قرارداد خود را با طلایی‌پوشان اصفهان دو فصل دیگر تمدید کرد.

این هافبک متعصب سپاهان که چهارمین فصل حضور خود را در سپاهان تجربه می‌کند در سال‌های گذشته نقش رهبر خط میانی را بر عهده داشته و با بازی‌های درخشان خود تبدیل به یکی از ارزشمندترین بازیکنان لیگ‌برتر شده است.

محمد علی‌نژاد به سپاهان پیوست/تمدید محمد کریمی با طلایی‌پوشان

کد خبر 586756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.